Jesteś tutaj

Kosmiczne magnesy z Danonkiem

W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. Tradycyjnie na małych konsumentów czeka aż 15 kolorowych magnesów z Danonkiem, tym razem w roli kosmonauty. Chcąc jeszcze bardziej zainteresować rodziców i dzieci marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie – aplikację Shazam i wirtualną rzeczywistość. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji zeskanować kod VR umieszczony na opakowaniach  wielopaków, serków i jogurtów pitnych, ale też na nowych formatach – pojedynczym serku i koktajlu mlecznym. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”. Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania telewizyjna zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Danonki przygotowała wyjątkową atrakcję dla osób wypoczywających nad polskim morzem – food truck z mrożonymi serkami na patyczku. Danonkowy pojazd czeka na dzieci i rodziców do 15 lipca w 11 nadmorskich miejscowościach.

Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.

X