Kotlin. Nikt tak nie podchodzi do ketchupu

Kampanie

Kotlin. Nikt tak nie podchodzi do ketchupu

17 maja 2019

W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak.

Przedstawiona w nowym spocie kraina pomidorów, z których powstają ketchupy Kotlin, to metafora staranności i troski, z jaką marka podchodzi do składników. To właśnie odpowiednia ich kompozycja i sprawdzona receptura odpowiadają za niepowtarzalny efekt. Tak jak w prezentowanym świecie, tak w rzeczywistości – od uprawy po proces produkcji – dla Kotlina każdy etap jest równie ważny i każdemu poświęcone jest odpowiednio dużo czasu i zaangażowania. To wszystko po to, by móc śmiało powiedzieć: Ten smak to mistrz.

Spot jest emitowany w popularnych stacjach telewizyjnych, a kampanii dodatkowo towarzyszą działania outodorowe w największych polskich miastach. Komunikację w oparciu o nową platformę komunikacyjną Kotlin prowadzi także w mediach społecznościowych oraz w formie kampanii displayowej w internecie.