Jesteś tutaj

Legenda Czerwonej Ręki – kolejna odsłona kampanii Campari

Producent włoskiego aperitifu Campari, zorganizował w Mediolanie, miejscu, w którym narodziła się marka, premierę filmu Legenda Czerwonej Ręki, będącego częścią ogólnoświatowej kampanii Campari Red Diaries.

Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że „każdy koktajl opowiada swoją historię”, tegoroczna odsłona kampanii Campari Red Diaries jest wyrazem uznania dla kunsztu barmanów z całego świata. Krótkometrażowy film będący głównym elementem tej edycji projektu Campari, wyreżyserowany został przez uznanego twórcę thrillerów, Stefano Sollimę. Rolę główną zagrała natomiast znana na całym świecie aktorka Zoe Saldana. Obraz opowiada historię podróży dookoła świata w poszukiwaniu koktajlu na bazie Campari – legendarnego, włoskiego aperitifu.

To już druga edycja kampanii Campari Red Diaries. Rozpoczęty w 2017 r. projekt bazuje na marce kalendarza Campari.  Będący główną osią kampanii film Legenda Czerwonej Ręki jest dostępny na całym świecie na oficjalnym kanale YouTube marki Campari  oraz w mediach społecznościowych. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Glen Grant wraz ze swoimi osiemnasto- i dziesięcioletnimi wariantami ponownie znalazła uznanie w wyczekiwanym przez amatorów whisky kompendium Jima Murraya pod tytułem „Whisky Bible”.

W corocznym, prestiżowym rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka utrzymała drugi rok z rzędu trzecią pozycję wśród globalnych marek wódki, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

X

Przeczytaj również