Letnia kampania Mirindy

Kampanie

Letnia kampania Mirindy

01 sierpnia 2014

Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN”. Zabawny spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli głównej.

W ramach ogólnopolskiej kampanii, prowadzone będą działania w telewizji, kinach, mediach społecznościowych, na portalach internetowych, kanałach VOD oraz prasie handlowej.

Za przygotowanie i adaptację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w Internecie opracowała agencja Digital One, a wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.

Mirinda wyzwala kreatywność!

Od 1 sierpnia w ramach kampanii reklamowej w wybranych stacjach telewizyjnych, na portalach internetowych, na YouTube oraz na platformach oferujących telewizję na żądanie będzie emitowany 30-sekundowy dowcipny spot reklamujący Mirindę. Młodzi bohaterowie reklamy otrzymują do wykonania mega nudne zadanie, jednak po wypiciu Mirindy do głowy przychodzi im odjechany plan na fun! Aby zobaczyć jego zaskakujący efekt koniecznie trzeba obejrzeć spot reklamowy, który jest dostępny pod linkiem: http://youtu.be/ljNi48QmoUk

„Nowa kampania pokazuje, że Mirinda to nie tylko wspaniały owocowy smak i bąbelki, ale również inspiracja do świetnej zabawy i szalonych pomysłów. Mamy nadzieję, że kampania zachęci ludzi do tego, by nawet w najnudniejszych sytuacjach mieli swój własny plan na fun zainspirowany eksplozją pomarańczowego smaku Mirindy” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.

Twój Plan na Fun – konkurs dla konsumentów!

W ramach działań marketingowych na profilu Mirinda Polska na Facebooku już wkrótce ruszy konkurs dla fanów pomarańczowego napoju. W czasie jej trwania użytkownicy będą mogli wykazać się pomysłowością inspirowaną soczystym smakiem Mirindy. Autorzy najbardziej zabawnych pomysłów otrzymają atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa 6 tygodni.