Jesteś tutaj

Limitowane butelki Pilsner Urquell

Siedem lokali, pięć miast i jeden model butelki piwa, o niestandardowej pojemności, dostępny w limitowanej liczbie, którego w dodatku nie można kupić w żadnym sklepie. Świętując swoje 175-lecie, Pilsner Urquell przygotował nową akcję, w ramach której w wybranych lokalach gastronomicznych do zdobycia będą wyjątkowe, jubileuszowe butelki piwa.

Tej jesieni kultowe piwo Pilsner Urquell obchodziło 175. urodziny. 5 października 1842 r. w browarze miejskim w czeskim Pilznie rozpoczęło się warzenie pierwszej partii piwa nowego typu – klarownego, złocistego lagera uzyskanego metodą dolnej fermentacji.

Z okazji tego jubileuszu Pilsner Urquell przygotował dla swoich miłośników w Polsce nie lada gratkę. Przez cały grudzień w lokalach, które serwują niepasteryzowanego Pilsnera z tanka, będzie można zdobyć butelki z limitowanej serii, zamykane ceramicznym korkiem. W dodatku zostaną ona napełnione świeżym piwem na oczach gościa. Aby zostać posiadaczem takiej butelki, wystarczy zebrać sześć pieczątek na specjalnej karcie za zakup hladinki, czyli piwa nalanego na sposób czeski: „na gładko”, z idealnie gęstą, kremową pianą, która jest mokra i pełna piwa, a jej powierzchnia – delikatna i równa.

– 175. urodziny zasługują na toast, a nawet sześć toastów, które mogą przełożyć się na zdobycie tej niezwykłej butelki – powiedział Krzysztof Wardzyński, odpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za aktywacje marki Pilsner Urquell.

Kategoria: 

Podobne artykuły

2 listopada startuje kampania Pilsner Urquell „Wzór piwnych wąsów”. W ramach międzynarodowego projektu Movember słynna marka piwna zachęca internautów, by udostępniali na Instagramie swoje zdjęcia z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Pilsnera na walkę z nowotworami u mężczyzn. 

W okresie wiosenno-wielkanocnym HELIO skierował do konsumentów zintegrowaną kampanię promującą nowość - linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura. Kampania będzie miała wymiar edukacyjny, wpisujący się w wiosenny wzrost zainteresowania tematyką odchudzania, diet i zdrowej żywności.

X