Loteria w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Kampanie

Loteria w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

21 lutego 2019

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania m.in. voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.

W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania naszym skoczkom narciarskim. W ramach rozpoczętej 15 lutego 2019 r. ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, Milka daje możliwość wygrania atrakcyjnych i wyjątkowych nagród, takich jak: voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie loterii www.loteriamilka.pl. Uczestnik od razu otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli tym razem się nie udało, to nic nie szkodzi – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować nowy paragon i mieć kolejną szansę na wygraną.

Loteria trwa od 15 lutego 2019 r. do 31 marca 2019 r i jest prowadzona na terenie całej Polski.