Jesteś tutaj

Łowicz ruszył na łowy w mieście i internecie

Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski. Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Film odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej nawiązują do spotów. Prezentują nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu. Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.

Lubella przygotowała dla konsumentów nową loterię. Kolejna akcja marki, to okazja, by zdobyć unikalne gadżety kuchenne.

X