Jesteś tutaj

Łowicz ruszył na łowy w mieście i internecie

Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski. Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Film odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej nawiązują do spotów. Prezentują nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu. Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

To, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, wiedzą już dzisiaj wszyscy. Jednak przygotowywane w pośpiechu, często jest powtarzalne i monotonne. Jak zatem w prosty sposób sprawić, aby pierwszy posiłek dnia zaskakiwał różnorodnością smaków i kolorów? Z pomocą przychodzą dżemy, powidła i konfitury Łowicz, nadające śniadaniu wyjątkowego smaku, niezrównane w różnorodności zastosowań i najwyższej jakości.

Marka Łowicz kolejny raz przełamuje monotonię na rynku syropów i proponuje konsumentom trzy orzeźwiające połączenia smaków w wersji limitowanej.

X