Jesteś tutaj

MAGO na XI Retail Summit

Kolejny już raz, w dniach 3-4 kwietnia 2019 r., firma MAGO uczestniczyła w Poland & CEE Retail Summit - wydarzeniu, na którym zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG.

Podczas kongresu MAGO prezentowało swoje innowacyjne rozwiązania, takie jak: inteligente półki, które wchodzą w interakcje z klientem i zapewniają niemal pełną kontrolę nad produktami czy boksy samoobsługowe zintegrowane z płatnościami mobilnymi. Dużym zainteresowaniem uczestników kongresu cieszyły się rozwiązania związane z zarządzaniem asortymentem sklepu takie jak: cyfrowa mapa sklepu, etykiety elektroniczne i system do analizy ruchu na sali sprzedaży.

Reasumując, na Retail Summit 2019 można było zobaczyć jak będzie wyglądać przyszłości sektora – poznać trendy, które wpłyną na kształt specyfiki handlu.

Zapraszamy do filmowej relacji ze stoiska MAGO na Retail Summit 2019

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=Yhd-zPaDVbs

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ponad 300 gości z całego świata przybyło do Jachranki na Mlekpol Forum 2018. Była to okazja do wymiany doświadczeń branżowych i eksperckich oraz ekspozycji najsilniejszych polskich marek mleczarskich.

Z trzema medalami wróciły piwa Kompanii Piwowarskiej z zakończonego właśnie profesjonalnego konkursu piwa Good Beer. Książęce Ciemne Łagodne otrzymało srebrny medal w kategorii ciemny lager. Brązowym medalem zostało natomiast uhonorowane Książęce IPA (American pale ale) oraz Lech Pils (jasny lager). We wszystkich edycjach konkursu Good Beer piwa Kompanii Piwowarskiej były dotąd nagradzane 15 razy. 

X