Jesteś tutaj

MAGO na XI Retail Summit

Kolejny już raz, w dniach 3-4 kwietnia 2019 r., firma MAGO uczestniczyła w Poland & CEE Retail Summit - wydarzeniu, na którym zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG.

Podczas kongresu MAGO prezentowało swoje innowacyjne rozwiązania, takie jak: inteligente półki, które wchodzą w interakcje z klientem i zapewniają niemal pełną kontrolę nad produktami czy boksy samoobsługowe zintegrowane z płatnościami mobilnymi. Dużym zainteresowaniem uczestników kongresu cieszyły się rozwiązania związane z zarządzaniem asortymentem sklepu takie jak: cyfrowa mapa sklepu, etykiety elektroniczne i system do analizy ruchu na sali sprzedaży.

Reasumując, na Retail Summit 2019 można było zobaczyć jak będzie wyglądać przyszłości sektora – poznać trendy, które wpłyną na kształt specyfiki handlu.

Zapraszamy do filmowej relacji ze stoiska MAGO na Retail Summit 2019

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=Yhd-zPaDVbs

Kategoria: 

Podobne artykuły

Familijne poszerza portfolio o linię Familijne w czekoladzie. Najnowsza propozycja marki to wafle w polewie o dwóch skrajnie odmiennych smakach czekolady. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży w sklepach sieciowych.

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X