Jesteś tutaj

MAGO na XI Retail Summit

Kolejny już raz, w dniach 3-4 kwietnia 2019 r., firma MAGO uczestniczyła w Poland & CEE Retail Summit - wydarzeniu, na którym zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG.

Podczas kongresu MAGO prezentowało swoje innowacyjne rozwiązania, takie jak: inteligente półki, które wchodzą w interakcje z klientem i zapewniają niemal pełną kontrolę nad produktami czy boksy samoobsługowe zintegrowane z płatnościami mobilnymi. Dużym zainteresowaniem uczestników kongresu cieszyły się rozwiązania związane z zarządzaniem asortymentem sklepu takie jak: cyfrowa mapa sklepu, etykiety elektroniczne i system do analizy ruchu na sali sprzedaży.

Reasumując, na Retail Summit 2019 można było zobaczyć jak będzie wyglądać przyszłości sektora – poznać trendy, które wpłyną na kształt specyfiki handlu.

Zapraszamy do filmowej relacji ze stoiska MAGO na Retail Summit 2019

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=Yhd-zPaDVbs

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

Data wydarzenia: 
2014-02-01

Do 22 marca br. potrwa ogólnopolska akcja promocyjna wszystkich wariantów smakowych wafelków Grześki „ChRrrup swoje i wygrywaj!”. Aby zdobyć nagrody trzeba kupić dwa dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www i zagrać w interaktywną, zimową grę.

X

Przeczytaj również