Jesteś tutaj

Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”

18 czerwca br. marka Familijne wystartowała z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.

W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.

Marka stawia na szeroką i kompleksową promocję Familijnych wafli Gofrowych, do których ostatnio dodano nowy wariant – Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym. Całą linię wspiera także ogólnopolska loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia”, w której można wygrać nagrody pieniężne na realizację najskrytszych marzeń.

Marka Familijne przewidziała również zabawę wokół chrupania dla swoich konsumentów. W czerwcu przeprowadzi w mediach społecznościach „#gofrowechallange”. Wyzwanie będzie polegało na zjedzeniu chrupiących Familijnych wafli Gofrowych bez chrupania. Szczegóły jeszcze objęte są tajemnicą, ale wiadomo, że na chętnych czekać będą ciekawe niespodzianki.

Ponadto od 1 lipca do 31 sierpnia marka Familijne będzie realizowała kampanię sponsoringową indywidualnie pakowanych wafelków Familijne 2GO. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przy rodzinnych i rozrywkowych programach telewizyjnych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

Do wyczerpania zapasów trwa promocja wafli Familijne 2GO. Wybierając wielopak, jak i pojedynczo pakowany wafelek, konsumenci otrzymują gratis, by dłużej delektować się swoją ulubioną chrupiącą przekąską na co dzień. Teraz przy zakupie dużej paczki konsument otrzyma wafel gratis, tym samym wybierając wielopak, nabywa 4+1 gratis. Z kolei sięgając po pojedynczy wafelek 20 g, dostanie aż 50% gratis. Wafelki Familijne 2GO z gratisem będą dostępne do wyczerpania zapasów. Promocję komunikują stickery na opakowaniach.

X