Jesteś tutaj

Marka Herbapol startuje z promocją syropów Owocowa Spiżarnia

Wystartowała kolejna odsłona parasolowej kampanii wizerunkowej marki Herbapol, tym razem skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia.

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot, w którym podkreślono charakter syropów z linii Owocowa Spiżarnia, które –jako dodatek do wody lub herbaty – mogą towarzyszyć wszystkim członkom rodziny przez cały dzień. Oprócz tego, reklama przypomina o zawartości witaminy C i braku konserwantów w syropach. Spot można zobaczyć od 6 listopada w największych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Celem kampanii „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te umilą każdą porę dnia. W kampanii ukazane są one w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy przyjemność smakowania produktów marki Herbapol.

Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Stanowi ona kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 r. pod hasłem: „Przyjemność. Masz to w naturze.” 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wszystkie osoby zainteresowane ekologią i poszanowaniem przyrody mogą teraz wspólnie z GREEN-UP zmienić i ożywić miejską przestrzeń. „Odżyj w zielonej przestrzeni” to nazwa konkursu, który właśnie wystartował na profilu marki GREEN-UP na Facebooku.

W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach. 

X