Jesteś tutaj

Młodzieżowy hit o 40-letniej historii marki Koral

ZALODOWANI to ludzie, którzy kochają życie i lody Koral. Przekonali się o tym bracia z kanału PitPitShowTV, którzy w zeszłym roku zwyciężyli w konkursie "Grand Błogie Chwile". Konkursowe piosenki chłopców tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaprosili ich do wyjątkowej współpracy. Bracia wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studio i tym samym spełnili swoje marzenie. Piosenka „Zalodowane bity” w hip-hopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i w ciekawy sposób przedstawia ją młodszemu odbiorcy, zachęcając do dołączenia do społeczności "ZALODOWANI".

Piosenka na temat historii marki Koral jest efektem współpracy z dwoma laureatami zeszłorocznego konkursu konsumenckiego "Grand. Błogie chwile". Jury zachwyciły hip-hopowe piosenki o lodach Grand nadesłane na konkurs przez dwóch braci - chłopcy prowadzą wspólnie kanał na YouTube pod nazwą PitPitShowTV. Dzięki współpracy z lodami Koral udało się spełnić ich marzenie – zrealizowanie profesjonalnego nagrania ich wspólnej, specjalnie przygotowanej z okazji 40 lecie marki Koral, piosenki w studio oraz nakręcenie teledysku.

Piosenka „Zalodowane bity” podsumowuje 40 lat istnienia marki, historię kultowych lodów m.in. Pando, Apacz i Julek, które są znane starszym pokoleniom jako „smaki dzieciństwa”, a młodsi mogą dowiedzieć się jak długą i ciekawą historię maja lody Koral. Chłopcy w piosence zachęcają również do dołączenia do społeczności "ZALODOWANI" – miłośników lodów Koral i dobrej zabawy.

Piosenka została umieszczona na kanale YouTube Lodów Koral oraz profilu Facebook https://www.youtube.com/watch?v=JVy0JrPoF-k. Za pomysł, całościową realizację projektu, tekst piosenki oraz jej promocję odpowiada agencja Veneo (Project Manager: Przemysław Lorenc, copywriter: Joanna Korczyk-Ulman, współpraca: Julia Feliks). Ścieżkę dźwiękową stworzył Kudel Beats, znany choćby ze współpracy z raperem W.E.N.A.  Piosenka została zrealizowana w krakowskim studiu nagrań Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a teledysk powstał we współpracy z Piotrem Wyszyńskim. Kawałek będzie promowany za pomocą reklam Google Ads w serwisie YouTube.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Oranżada w szklanej butelce, lody śmietankowe na patyku oraz polskie owoce - to kultowe smaki, które Polacy powyżej 40 roku życia wspominają najczęściej – wynika z badań  przeprowadzonych przez Instytut Kantar Polska na zlecenie PPL Koral. Deser, który kojarzymy z dzieciństwem to niezapomniany kogel mogel, który mamy przygotowywały dla swoich dzieci, a prawie połowa Polaków (47%) w pytaniu o wyjątkowy smak sprzed lat wymienia lody śmietankowe na patyku. Takie i wiele innych wspomnień w postaci zdjęć z dzieciństwa i młodości można znaleźć na stronie bokochamtechwile.pl – wyjątkowej internetowej kapsule czasu, która stworzona została z okazji 40 urodziny firmy.

W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez – obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia – firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku. Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na stronie www.bokochamtechwile.pl. Twórcy, powstającej w ten sposób kapsuły czasu, zamieścili już tysiące „wspomnień.” Na kolejnych czekają w konkursie wspaniałe nagrody w stylu retro.

X