Jesteś tutaj

Nescafé Gold Crema

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy Nescafé Gold Crema. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu Nescafé Gold, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących kawy, która zaskoczy ich głębią smaku i aromatu marka Nescafé prezentuje nowy wariant kawy rozpuszczalnej z segmentu premium: Nescafé Gold Crema. Jest to wysokiej jakości kawa charakteryzująca się jedwabistym smakiem i aksamitną, kremową pianką. Nescafé Gold Crema stworzona została z myślą o wszystkich, którzy chwile z filiżanką esencjonalnej kawy pragną dzielić  w gronie najbliższych osób.

Na początku tego roku marka Nescafé Gold przeszła globalny relaunch. Z należytą starannością zadbano o wszystkie szczegóły. Nowe opakowania są eleganckie, a kolor szampańskiego szczotkowanego złota widoczny na etykietach podkreślają wysoką jakość produktu. Ulepszona receptura Nescafé Gold i Nescafé Gold Intenso z dodatkiem kawy mielonej pozwala na delektowanie się pełniejszym smakiem i głębszym aromatem niż dotychczas. Wszystko to za sprawą 10-ciokrotnie drobniej zmielonych ziaren Arabiki. Globalny relaunch objął swoim zasięgiem cały asortyment Nescafé Gold. Zarówno Nescafé Gold, jak i Nescafé Gold Intenso występują teraz w nowej szacie graficznej, z ulepszoną recepturą.

Działania marki Nescafé Gold zostały podjęte, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i poszukują wysokiej jakości, za którą są gotowi zapłacić więcej. Nie zadowala ich już kubek porannej kawy wypity szybko przed wyjściem do pracy. Coraz ważniejsze stają się wyrafinowane doznania smakowe i aromatyczne, a także design opakowania.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka Nescafé, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

X