Nowa kampania marki Tymbark zagości na dużych ekranach

Kampanie

Nowa kampania marki Tymbark zagości na dużych ekranach

03 lipca 2015

Wyobraź sobie swoje dwie ulubione rzeczy, a teraz je połącz. Efekt? Z pewnością zaskoczy każdego. Radość, energia, niebanalny humor i niekonwencjonalny koncept – to wyróżniki unikalnych spotów Tymbarku. Od lipca telewizyjne spoty zagościły również na dużych ekranach – w największych sieciach kinowych w całej Polsce ( Cinema City, Multikino, Helios). Dodatkowo, skrócone wersje spotów będą umilały czas oczekiwania podczas wypłacania pieniędzy w bankomatach sieci Euronet w całej Polsce.

Bohaterami serii spotów są testerzy Tymbarkowych smaków, których łączy apetyt na nowe wrażenia i idealne połączenia. Malina-Mięta czy Cytryna-Mięta? Każdy z tych orzeźwiających wariantów jest doskonałą propozycją na lato, dedykowaną tym, którzy cenią sobie to, co najlepsze. Produkty Tymbarku to połączenie doskonałego smaku i najwyższej jakości – bez dodatku konserwantów i substancji słodzących.

Zapraszamy do zapoznania się ze spotami w serwisie YT:

https://www.youtube.com/watch?v=WrbUD7gSTnQ

https://www.youtube.com/watch?v=GOR1KshpICM