Nowa kampania reklamowa Fortuny

Kampanie

Nowa kampania reklamowa Fortuny

07 lipca 2014

Z początkiem lipca Fortuna (Agros-Nova) rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, promującą napoje o wysokiej zawartości soku, bez dodatku cukru. Akcja reklamowa obejmuje wszystkie najważniejsze kanały komunikacji z konsumentem i potrwa do końca wakacji. Reklamy pojawią się w telewizji, internecie oraz prasie. W telewizji spot reklamowy będzie emitowany w 100 największych stacjach i łącznie zostanie wyświetlony ok. 15 tys. razy. Wsparciem będzie bardzo silna kampania w prasie konsumenckiej – reklamy pojawią się w ponad 20 najbardziej poczytnych magazynach: kobiecych, o życiu gwiazd i modzie. Aktywność wspierać będą także działania w internecie, które obejmą reklamy VOD. Wprowadzone do sprzedaży w ubiegłym roku napoje Fortuny charakteryzuje połączenie soku z wodą mineralną, wysoka, 60-procentowa zawartość soku oraz brak dodatku cukru i słodzików, co sprawia, że kaloryczność napojów jest o 30% niższa niż w napojach słodzonych.