Nowa odsłona kubków topionych Hochland

Kampanie

Nowa odsłona kubków topionych Hochland

24 lipca 2014

Nowy kubek topiony Hochland charakteryzuje się samymi atutami: silny shelf impact, atrakcyjny design, nowy, innowacyjny kształt i wyrazisty smak sera.

Ser topiony w kubkach to najbardziej dynamiczna kategoria sera topionego, rośnie zdaniem ekspertów +9% rocznie. Nowy kubek topiony Hochland zdecydowanie przyciągnie nowych konsumentów, bowiem wyniki badania wolumetrycznego (Virtual Shopper) pokazują, że 88% konsumentom  podoba się nowe opakowanie i jego funkcjonalność, a 94% konsumentów jest zainteresowanych zakupem nowego kubka!

Rodzina nowych kubków topionych Hochland składa się z kilku wariantów smakowych: Emmentaler, Cheddar, Camembert, Maasdamer, Gouda, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Gouda z szynką i cebulką, Gouda z warzywami. Rekomendowana cena detaliczna wynosi 4,25 PLN, za opakowanie jednostkowe 140g.

Wprowadzeniu na rynek nowych kubków topionych Hochland będą towarzyszyły działania PR, marketingowo  – sprzedażowe oraz degustacje na terenie całego kraju.