Jesteś tutaj

Oranżada Hellena w nowej odsłonie

Oranżada Hellena odświeża swój wizerunek. Na etykietach i opakowaniach wszystkich produktów marki, pojawi się charakterystyczne logo w formie kapsla. Produkty z nowymi grafikami, będą dostępne w sprzedaży już wiosną.

Oranżada Hellena poddała metamorfozie grafikę na opakowaniach swoich produktów. Marka umieściła na nich logotyp w formie kapsla. Zmiana dotyczy wszystkich napojów marki Oranżada Hellena, oranżady musującej w proszku, a także Galaretki czerwonej o smaku oranżady Hellena.

Logo w formie kapsla to oryginalny koncept, który budzi silne skojarzenia z Oranżadą Hellena. Celem zmiany jest unowocześnienie charakteru marki, budowanie siły jej brandingu, a przez to dalsze umacnianie jej wizerunku i zwiększenie zainteresowania konsumentów. Jest to jeden z etapów strategicznych działań dla marki Oranżady Hellena, realizowanych w zakresie jej wizerunku.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Oranżada Hellena osiągnęła udziały wartościowe na poziomie 78,6%* w rynku oranżady, co stawia ją na pozycji lidera w tym segmencie. W IV kwartale ubiegłego roku odnotowała wzrost sprzedaży o ok. 30% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzedzającym. Wysoki popyt na oranżadę w miesiącach jesienno-zimowych pozwala prognozować ważną zmianę zachowań konsumenckich.

Marka Hellena, dzięki zaplanowanym akcjom sponsorskim i promocyjnym, gości w ramówkach największych stacji telewizyjnych. Kultowa Oranżada Hellena towarzyszy uczestnikom popularnych i lubianych programów telewizyjnych.

X