Jesteś tutaj

Pepsi Freeze i 7UP Freeze – dłuższe orzeźwienie podczas letnich upałów

W gorące letnie dni często myślimy o tym, jak najlepiej schłodzić rozgrzany organizm i zapewnić mu lepszy komfort funkcjonowania – nowe mrożone napoje Pepsi Freeze oraz 7UP Freeze to idealny sposób na poradzenie sobie z upałem. Wyjątkowa konsystencja rozdrobnionego lodu sprawia, że napoje na dłużej zachowują chłód, zapewniając tak niezbędne orzeźwienie. Niepowtarzalnym smakiem Pepsi Freeze oraz 7UP Freeze można cieszyć się już w wybranych restauracjach Burger King oraz KFC w Warszawie, Wrocławiu oraz Krakowie. 

PepsiCo jako jedna z pierwszych firm w Polsce postanowiła wprowadzić na rynek mrożone napoje gazowane. Konsumenci mogą wybrać między unikalnym smakiem znanej i lubianej Pepsi, a orzeźwiającym, limonkowo-cytrynowym smakiem 7UP. Napoje Freeze powstały z myślą o młodych, dynamicznych ludziach, lubiących i poszukujących nowości, a jednocześnie doceniających wyjątkowe orzeźwienie.

– Bardzo cieszy nas fakt, że jako jedni z pierwszych na rynku europejskim udostępniamy konsumentom mrożone napoje gazowane. Technologia ich wytwarzania gwarantuje, że bąbelki nie skończą się po krótkiej chwili. To idealne rozwiązanie na letnie upały, które znakomicie się sprawdzi, kiedy poczujemy, że nasz organizm wymaga szybkiego schłodzenia. A dzięki nowej, lżejszej konsystencji będziemy mogli o wiele dłużej cieszyć się uwielbianym przez konsumentów smakiem Pepsi oraz 7UP – powiedziała Marta Wodzyńska, starszy kierownik ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej i na Bałkanach w PepsiCo.

– W restauracjach Burger King napoje Pepsi i 7up Freeze cieszą się jeszcze większą popularnością, niż się spodziewaliśmy. W gorące, letnie dni są świetną alternatywą dla tradycyjnego napoju, stanowią też ciekawy pomysł na deser. Wybierane są szczególnie przez młodszą grupę naszych gości – dodała Katarzyna Makowska, marketing manager Burger King w AmRest

Napoje Freeze dostępne są aktualnie w kilku wybranych restauracjach, a ich przygotowanie wymaga zastosowania zaawansowanych technicznie urządzeń chłodzących. Zostały one zaprojektowane i wyprodukowane w USA, instalacja tych nowatorskich urządzeń w wybranych do testu lokalach była możliwa dzięki szczegółowym testom i technicznemu wsparciu lokalnego Działu Sprzętu Marketingowego, który także odpowiada za sprawne działanie urządzeń. Tego typu maszyny zostały zainstalowane w Polsce po raz pierwszy.

Pilotaż jest przeprowadzany wspólnie z firmą AmRest, największym partnerem gastronomicznym PepsiCo w regionie Europy Centralnej, w wybranych restauracjach Burger King oraz KFC w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Jeśli ta forma orzeźwienia spotka się z uznaniem wśród konsumentów, napoje Freeze będą stopniowo udostępniane w kolejnych punktach gastronomicznych.   

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

Data wydarzenia: 
2014-02-01

Do 22 marca br. potrwa ogólnopolska akcja promocyjna wszystkich wariantów smakowych wafelków Grześki „ChRrrup swoje i wygrywaj!”. Aby zdobyć nagrody trzeba kupić dwa dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www i zagrać w interaktywną, zimową grę.

X