Jesteś tutaj

Piwo EB zaczyna swoją nową historię! Historię, którą tworzą młodzi ludzie. TYMCZASEM EB.

W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii kultowych lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale także pozyskała nowych, młodych wielbicieli.  Dziś, specjalnie z myślą o nich, EB przedstawia zupełnie nowe otwarcie. Podobnie jak wtedy gdy po raz pierwszy pojawiła się na rynku, marka będzie inna, młoda, wyróżni się odważną komunikacją i przełamie schematy.

Zapraszamy ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Jeszcze niczego nie muszą, a mogą wszystko! Nie brakuje im odwagi ani pasji. Myślą, o tym co będzie, ale przede wszystkim – są tu i teraz. I czerpią z tego prawdziwą radość. Dla nich TYMCZASEM jest najważniejsze.

To najlepszy moment, aby doświadczać, poznawać siebie, swoje możliwości i pragnienia.

TYMCZASEM EB.

Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera

i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji. By być bliżej. By TYMCZASEM smakowało jeszcze lepiej!

A TYMCZASEM już teraz EB pojawia się w sklepach w zupełnie nowej odsłonie. Postawiliśmy na nowoczesność, odwagę i minimalizm. W emisji jest już nowy spot telewizyjny, będący naszym Manifestem. TYMCZASEM znajdziecie też na nośnikach zewnętrznych, w formatach digitalowych i oczywiście w niestandardowych działaniach. Wypatrujcie nas uważnie! – mówi Michał Machaj, Junior Brand Manager marki EB.

Za nową platformę kreatywną, kreację oraz komunikację ATL i działania digital odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiada agencja Live. Za akcje muralowe Good Looking Studio. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Pełen rebranding marki EB przeprowadziła agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-09

Do końca lutego br. potrwa kampania telewizyjna serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Przygotowano także wsparcie w punktach sprzedaży.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Almette z kolorowym pieprzem zdobywa wciąż nowych fanów, a sprzedaż dynamicznie rośnie. W lutym br. Almette z kolorowym pieprzem inspirować będzie nie tylko w telewizji (w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych) i prasie, ale klienci największych sieci handlowych otrzymają książeczki z przepisami na bazie serka Almette. Autorką inspiracji Almette jest Joanna Matyjek, miłośniczka prostych przepisów i naturalnego jedzenia, prowadzi popularny blog kulinarny „Odczaruj Gary".

X