Jesteś tutaj

Podsumowanie tegorocznej kampanii CISOWIANKI i UNICEF.

Dzięki tegorocznej współpracy Cisowianki i UNICEF Polska zebrano środki pozwalające na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych. Czysta i bezpieczna woda dotrze do kilkudziesięciu tysięcy dzieci i ich rodzin w najbardziej zagrożonych regionach Afryki.

W styczniu 2016 r. Cisowianka rozpoczęła po raz pierwszy współpracę z UNICEF Polska w ramach programów wodnych prowadzonych przez organizację w krajach rozwijających się.  Dzięki tej współpracy zebrano środki pozwalające na zakup i instalację 107 pomp wodnych, co zmieniło życie całych społeczności.

Wspaniały rezultat kampanii spowodował, że decyzja o kontynuacji tej współpracy zapadła zupełnie naturalnie. Przed Świętami Bożego Narodzenia 2017 r., do sklepów w całej Polsce trafiły butelki Cisowianki opatrzone logo UNICEF. Do biorącej udział w poprzedniej kampanii naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach 1,5 i 0,5 litra dołączyła Moja Pierwsza Cisowianka. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym.  Część przychodu ze sprzedaży tych trzech rodzajów butelek została przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej dzieci i społeczności w Afryce. 

Efekt tegorocznej kampanii to wielki sukces – udało się zebrać środki wystarczające np. na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych. Dzięki temu w najbardziej potrzebujących rejonach Afryki, takich jak Somalia, Sudan Południowy, Etiopia, Mali czy Demokratyczna Republika Konga, już niedługo dostęp do bezpiecznej wody pitnej zauważalnie się zwiększy.

Dodatkowym elementem współpracy w 2018 r. było wsparcie przez Nałęczów Zdrój S.A., właściciela marki Cisowianka, organizacji programu edukacyjnego dla szkół w całej Polsce zatytułowanego „ZaWODY dla AFRYKI”. Uczniowie z ponad 650 szkół w semestrze wiosennym wzięli udział w zajęciach na temat znaczenia wody dla życia człowieka i sytuacji w zakresie dostępu do czystej wody pitnej w krajach najuboższych. Wiele szkół uczestniczyło w konkursie na stworzenie Kodeksu Oszczędzania Wody.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Cisowianka od lat cieszy się niesłabnącą sympatią i zaufaniem konsumentów. Kolejnym dowodem siły marki na polskim rynku jest przyznany jej już po raz dziesiąty z rzędu tytułu Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand.

Premierą opery Ignacego Paderewskiego „Manru” Teatr Wielki – Opera Narodowa zainaugurował nowy sezon artystyczny 2018/19. Wybór akurat tego tytułu jako pierwszej premiery nowego sezonu nastąpił również ze względu na obchody 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Ignacy Paderewski, jako premier i minister spraw zagranicznych niepodległościowego rządu, jest jej naturalnym symbolem.

X