Jesteś tutaj

Podsumowanie tegorocznej kampanii CISOWIANKI i UNICEF.

Dzięki tegorocznej współpracy Cisowianki i UNICEF Polska zebrano środki pozwalające na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych. Czysta i bezpieczna woda dotrze do kilkudziesięciu tysięcy dzieci i ich rodzin w najbardziej zagrożonych regionach Afryki.

W styczniu 2016 r. Cisowianka rozpoczęła po raz pierwszy współpracę z UNICEF Polska w ramach programów wodnych prowadzonych przez organizację w krajach rozwijających się.  Dzięki tej współpracy zebrano środki pozwalające na zakup i instalację 107 pomp wodnych, co zmieniło życie całych społeczności.

Wspaniały rezultat kampanii spowodował, że decyzja o kontynuacji tej współpracy zapadła zupełnie naturalnie. Przed Świętami Bożego Narodzenia 2017 r., do sklepów w całej Polsce trafiły butelki Cisowianki opatrzone logo UNICEF. Do biorącej udział w poprzedniej kampanii naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach 1,5 i 0,5 litra dołączyła Moja Pierwsza Cisowianka. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym.  Część przychodu ze sprzedaży tych trzech rodzajów butelek została przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej dzieci i społeczności w Afryce. 

Efekt tegorocznej kampanii to wielki sukces – udało się zebrać środki wystarczające np. na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych. Dzięki temu w najbardziej potrzebujących rejonach Afryki, takich jak Somalia, Sudan Południowy, Etiopia, Mali czy Demokratyczna Republika Konga, już niedługo dostęp do bezpiecznej wody pitnej zauważalnie się zwiększy.

Dodatkowym elementem współpracy w 2018 r. było wsparcie przez Nałęczów Zdrój S.A., właściciela marki Cisowianka, organizacji programu edukacyjnego dla szkół w całej Polsce zatytułowanego „ZaWODY dla AFRYKI”. Uczniowie z ponad 650 szkół w semestrze wiosennym wzięli udział w zajęciach na temat znaczenia wody dla życia człowieka i sytuacji w zakresie dostępu do czystej wody pitnej w krajach najuboższych. Wiele szkół uczestniczyło w konkursie na stworzenie Kodeksu Oszczędzania Wody.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Cisowianka od lat cieszy się niesłabnącą sympatią i zaufaniem konsumentów. Kolejnym dowodem siły marki na polskim rynku jest przyznany jej już po raz dziesiąty z rzędu tytułu Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand.

FRoSTA uruchomiła kulinarny konkurs na inspirujące dania ze szpinaku. Przez siedem tygodni internauci będą zdobywać nagrody, przysyłając za pomocą specjalnej aplikacji Facebook przepisy zebrane na koniec w wyjątkową książkę kulinarną.

X