Promocja konsumencka Oranżady Hellena

Kampanie

Promocja konsumencka Oranżady Hellena

07 maja 2014

Marka Hellena rozpoczęła promocję konsumencką, będącą częścią ogólnopolskiej kampanii promocyjnej kultowej Oranżady pod hasłem Cudze chwalicie swego nie znacie. O akcji informują promocyjne etykiety na butelkach napoju oraz fioletowe korki. Promocja konsumencka, obejmująca 3 warianty Oranżady Hellena 1,25L: białą, czerwoną i żółtą, potrwa do końca lipca br.

Promocja konsumencka w formie loterii jest częścią kampanii wizerunkowej Oranżady, będącej kontynuacją zeszłorocznej kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie. Na sklepowych półkach pojawiły się butelki Oranżady Hellena z fioletowymi, promocyjnymi korkami, pod którymi ukryte są kody. Ich zarejestrowanie SMS-em lub na stronie internetowej marki czy jej fanpage’u na FB daje konsumentom szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Ci, którym dopisze szczęście mogą wygrać: wycieczki zagraniczne, skutery Vespa, rowery Giant, a trzy razy dziennie 100zł oraz zgrzewki kultowego napoju.

Promocja konsumencka jest szeroko komunikowana w mediach: TV, prasie i Internecie oraz otrzymała pełne wsparcie w miejscach sprzedaży: dedykowane ekspozytory oraz materiały POS: szelf stopery półkowe, woblery, dedykowane moduły do gazetek sieciowych i owijki paletowe. O promocji i jej zasadach informuje także grafika promocyjnych opakowań trzech wariantów Oranżady 1,25L: białej, czerwonej i żółtej oraz zawieszki na butelki.

Głównym wsparciem promocji konsumenckiej jest kampania telewizyjna marki Hellena. Trzy spoty reklamowe z udziałem członków kabaretu Ani Mru Mru, którzy, podobnie jak w zeszłym roku, promują napój Hellena, są emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Hasła tegorocznej kampanii Oranżady odwołują się do tamtych dni, a osadzenie całości w charakterystycznej muzyce – w coverach znanego hitu w trzech aranżacjach muzycznych, wykonywanych przez kabaret Ani Mru Mru w towarzystwie dzieci, wzmacnia przekaz.