Jesteś tutaj

Przedświąteczna kampania HELIO

Producent bakalii HELIO wystartował z przedświąteczną kampanią promującą naturalnie zdrową gamę produktów bez konserwantów HELIO NATURA oraz bezglutenowe masy do ciast HELIO. Intensywne działania reklamowe obejmują swym zasięgiem głównie telewizję, gdzie zaplanowano kilka tysięcy emisji spotów reklamowych w czołowych ogólnopolskich stacjach tv i kanałach tematycznych o wysokiej oglądalności. Kampania HELIO prowadzona jest również na szeroką skalę w prasie – w wysokonakładowych magazynach lifestylowych, poradnikowo – kobiecych i branżowych oraz w Internecie, m.in. działania w social mediach, a także na nośnikach outdoorowych.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Przed nami wielkie emocje! 32 reprezentacje z całego świata, 64 mecze i kilkadziesiąt godzin spędzonych na kibicowaniu ulubionym drużynom. Jesteście gotowi? Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 tuż, tuż! To wielkie wydarzenie dla każdego prawdziwego kibica, na które trzeba się dobrze przygotować. Koszulki z numerami ulubionych piłkarzy, szaliki, harmonogram meczów, znajomi i… przekąski. Takie wydarzenia wymagają odpowiednich smakołyków, dlatego firma HELIO przygotowała nową, limitowaną edycję Bakalii Kibica, które idealnie wpasują się w klimat mistrzowskich rozgrywek na stadionach. Limitowana seria bakalii HELIO powiększona została o gratisową ilość produktu aby każdy klient poczuł się wygrany.

Najlepsze przekąski to takie, które sycą, sprawiają przyjemność podniebieniu, ale są również zdrowe i nie są „bombą kaloryczną” dla naszego organizmu. Takie, które bez wyrzutów sumienia możemy zaoferować naszym dzieciom.

X