Jesteś tutaj

Reklama Hochland z Anią Guzik powraca do mediów

Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości.

Ania Guzik - oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Postrzegana jako naturalna i przyjazna, zwraca uwagę na to co je, dba o siebie i rodzinę. W reklamie Ania odkrywa tajemnicę smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony.

W ramach kampanii zostało zaplanowane silne wsparcie marketingowe w różnych mediach. Reklama telewizyjna dotrze przynajmniej raz do ponad 6 milionów osób, a spoty zajmą łącznie 140 godzin czasu antenowego. Zaplanowane zostały również liczne działania w Internecie. Jednocześnie ruszyły aktywności reklamowe w prasie fachowej, a także akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z początkiem października ruszyła kampania firmy Hochland z udziałem Anny Guzik. Oprócz tego, że jest ona znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. 

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X