Jesteś tutaj

Rozegraj to z Kapslem

Wciągająca zabawa, nowoczesne rozwiązania i niezwykła wygoda – nowa gra Tymbark Jump w krótkim czasie zaangażowała użytkowników Messengera. Do dziś użytkownicy zagrali w nią już ponad 1,5 milion razy. Tymbarkowy chatbot wchodzi na wyższy poziom i nie zwalnia tempa.

Tymbark w mediach społecznościowych nieprzerwanie wychodzi poza standardy komunikacji, stawiając na innowacyjne mechanizmy i formaty. Już nikogo nie dziwi, że Kapsel w punkt odpowiada na wiadomości w Messengerze, proponuje wyjątkowe hasło na każdy dzień, czy też błyskotliwie komentuje zdjęcia (za pomocą Funbota). Przyszedł czas na odrobinę (gry)rywalizacji. Teraz nie tylko otrzyma się prywatną wiadomość od Kapsla, lecz również zmierzy się z nim w emocjonującej rozgrywce.

Proste zasady, jeden cel – zebrać jak najwięcej punktów. Tymbark Jump jest wyzwaniem dla refleksu. Gracz ma za zadanie nieprzerwanie skakać Kapslem. Musi jednak wykazać się czujnością, sprawnie omijać przeszkody (zderzenie z nimi kończy grę) oraz łapać owoce (czyli bonusowe punkty).

Gra nie wymaga instalacji i pobierania aktualizacji. Wystarczy połączyć się z chatbotem marki Tymbark (@Tymbark) na Messengerze i z menu wybrać opcję „Gra”. Dzięki prostemu sterowaniu (pojedyncze kliknięcia w ekran smartfonu) można grać w każdych, nawet mniej wygodnych warunkach: w kolejce czy w zatłoczonym autobusie. W trakcie gracz obserwuje postęp, porównując wyniki i śledząc swoją pozycję w globalnym rankingu.

Tymbark Jump w krótkim czasie zaangażował rzeszę graczy. Liczba rozgrywek rośnie nieprzerwanie i dziś już przekroczyła 1,5 mln gier. 

Na tym nie koniec pozytywnych emocji. Wprowadzeniu gry towarzyszył konkurs, dzięki któremu zwycięzcy bawili się w Gdyni na Open’er Festival.

Kategoria: 

Podobne artykuły

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.

X