Jesteś tutaj

Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta

Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat i  TVN oraz w Radiu Zet, a także przed serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD. Spot telewizyjny opracowała i wyprodukowała DDB Warszawa.

W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych miast w Polsce pojawią się citylight’y, zaprojektowane przez Ambasadę BC. Wszystkie media do kampanii zakupił Starcom.

W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

To podobno niej angielscy lotnicy zawdzięczali podczas wojny swoją niezwykłą skuteczność w namierzaniu samolotów wroga. Plotka głosiła bowiem, że poprawia wzrok. Choć mit ten został niedawno obalony, nie sposób odmówić jej mnóstwa innych właściwości zdrowotnych. O czym mowa? Oczywiście o marchewce.

Mycie, szorowanie, układanie, pieczenie  i gotowanie. W natłoku przedświątecznych porządków przychodzi moment w którym zaczynamy tracić kontrolę nad ilością zaplanowanych czynności i bezradnie rozkładamy ręce bądź co gorsza, zaczynamy reagować agresją. W jaki sposób podejść do tematu bożonarodzeniowych przygotowań, aby Święta były okresem spokoju i wyciszenia dla wszystkich domowników – podpowiada ekspert – psycholog współpracujący z marką Delecta.

X