Jesteś tutaj

Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta

Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat i  TVN oraz w Radiu Zet, a także przed serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD. Spot telewizyjny opracowała i wyprodukowała DDB Warszawa.

W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych miast w Polsce pojawią się citylight’y, zaprojektowane przez Ambasadę BC. Wszystkie media do kampanii zakupił Starcom.

W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Niedzielne spotkania przy cieście, herbacie czy kawie to dla wielu jedno z najmilszych wspomnień z dzieciństwa. To właśnie wtedy człowiek spędzał popołudnie nad albumem ze zdjęciami i kawałkiem pysznej maminej szarlotki. Chociaż życie nabrało tempa, warto wrócić do tradycji związanej z pieczeniem. Sentymentalna podróż w czasie to nie jedyna zaleta.

Podobno, jak mówią słowa piosenki: „Miłość ci wszystko wybaczy”. Niestety, jak się okazuje, w życiu codziennym często ma się problem z wybaczeniem, a już na pewno z wypowiedzeniem słowa „przepraszam”. Zdarza się też, że przeprasza się w niewłaściwy sposób, sprawiając, że skrucha jest źle odebrana. Jak zatem przepraszać, żeby przeprosić prawdziwie?

X