Jesteś tutaj

Runmageddon Kids na Saharze ze słodyczami Wawelu

Runmageddon i Wawel podęli się kolejnego wspólnego, dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami i przygotowali słodką niespodziankę od marki Wawel.

Planując Runmageddon Sahara organizator ekstremalnego wyzwania zaproponował marce Wawel wspólną organizację niecodziennej zabawy dla marokańskich dzieci.  Przed wydarzeniem do lokalnych szkół trafiło zaproszenie do wzięcia udziału w Runmageddonie Kids.

Pierwszego dnia, tuż po zakończenia odcinka biegowego. Tomasz Żak, trener cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami i ambasador marki Wawel w ramach Runmageddonu, wyruszył autobusem do okolicznych szkół, by osobiście zabrać małych śmiałków na miejsce Runmageddonu Kids. Uczniowie razem z Tomkiem ruszyli w kierunku malowniczej pustyni Erg Chebbi, gdzie czekała ich niesamowita przygoda. Okoliczne dzieci pełne ekscytacji mierzyły się z wyzwaniem Runmageddonu Kids. Do przebiegnięcia miały kilometrowy dystans z około 10 utrudnieniami. Z pomocą uczestników pokonywali zasieki, ścianki i doły, z radością docierając do mety. Kiedy wszyscy dzielnie dobiegli do mety, zostali zaproszeni do obozowiska na poczęstunek od marki Wawel. Dostali mnóstwo słodyczy, co wywołało w nich wielką radość.

Ta dobroczynna akcja na rzecz lokalnej społeczności, była kolejnym krokiem we współpracy Runmageddonu z marką Wawel. Partnerzy już po raz drugi podjęli się niecodziennego działania na rzecz dzieci. Pierwsza tego typu inicjatywa miała miejsce podczas Runmageddonu Kaukaz, kiedy to Tomasz Żak pokonując górskie trasy, zachęcał do wzięcia udziału w głosowaniu na fanpage’u marki Wawel. Celem akcji był wybór przez głosujących domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze tej znanej polskiej marki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

Nowa kampania reklamowa marki Wawel. 16 lutego 2015 r. rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa marki Wawel pod hasłem „Wawel. Radość wyzwala”.

X