Ryby od FRoSTY ponownie w telewizji

Kampanie

Ryby od FRoSTY ponownie w telewizji

07 stycznia 2015

Z nowym rokiem ruszyła kolejna kampania reklamowa produktów rybnych FRoSTY. Tym razem wsparcie otrzymały Ryby z pieca i Złote paluszki rybne – flagowe pozycje w ofercie marki.

Kampania objęła telewizję i serwisy internetowe. Pierwsza reklama w nowej odsłonie została wyemitowana 5 stycznia br. Tak jak w poprzednich wersjach, nacisk został położony na politykę 100% naturalnego smaku marki FRoSTA. Oznacza ona, że wszystkie produkty marki nie zawierają wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów. FRoSTA w swoich reklamach podkreśla także pochodzenie ryb ze zrównoważonych łowisk, co potwierdza certyfikat MSC znajdujący się na opakowaniu każdego z produktów.

Bohaterem spotów, obok – tradycyjnie już – Piotra z FRoSTY, będącego twarzą marki, są flagowe produkty rybne z portfolio firmy: Ryby z pieca oraz Złote paluszki rybne.

Kampania w telewizji potrwa do 28 lutego br. Spoty reklamowe pojawią się na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji należących do TVP, TVN oraz Polsat i grupy ATMedia. Równolegle ryby FRoSTY będą promowane w serwisach internetowych – kampania jest planowana w systemie RTB. Kampania internetowa FRoSTY zakończy się dopiero 15 marca.