Jesteś tutaj

SERTOP – Przedsiębiorstwem Fair Play 2017r.

Tyski producent serków topionych został uhonorowany Certyfikatem Jakości Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play 2017”. Kapituła Programu przyznając nagrodę, doceniła w ten sposób etyczną działalność przedsiębiorstwa, w tym rzetelne postępowanie we wzajemnych relacjach z dostawcami, klientami i konsumentami.

– Otrzymanie siedemnastego już Certyfikatu jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ wzmacnia zaufanie wśród naszych partnerów handlowych oraz jest swoistą wizytówką i gwarancją naszej wiarygodności zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym –  powiedział Tomasz Kania, Dyrektor ds. handlowych Sertop.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Tyski producent serków topionych ogłosił kolejny konkurs na swoim fanpage-u, tym razem na inspirującą, wiosenną potrawę. Najbardziej kreatywne osoby mają szansę wygrać książki autorstwa Kingi Paruzel wraz z autografami „NIE…Zwykła Kuchnia”.

Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

X