Jesteś tutaj

Skocz po Milka do Tesco

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki wypełnione słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco.

W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego

30 stycznia 2019 r. i trwającego do 26 lutego 2019 r. konkursu konsumenckiego w sieci Tesco, Milka daje możliwość wygrania rodzinnego wyjazdu na Finał Pucharu Świata do Planicy. Ponadto, codziennie w puli nagród znajdują się fioletowe plecaki wypełnione słodyczami.

Aby zostać uczestnikiem konkursu wystarczy kupić dowolny produkt Milka, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz przesłać zdjęcie swojej rodziny lub znajomych jak kibicujecie naszym skoczkom.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta” Milka po raz kolejny zachęci Polaków do wielkiego odliczania. W galeriach handlowych dziewięciu polskich miast odbędą się wydarzenia promujące markę i produkty sezonowe. W portfolio producenta znajdą się znane konsumentom słodycze takie jak: kalendarz adwentowy, Mikołaj, Bałwanek, czy Snow Balls, a także nowości – Milka Snow Balls w wersji Oreo i maskotki ze słodyczami Milka.

13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio –kalendarz adwentowy z nową, odświeżoną grafiką. 

X