Jesteś tutaj

Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier.

Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne etapy zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie różnorodnych działań promocyjnych, opracowanych specjalnie z myślą o przestrzeni nowoczesnych multipleksów. Pierwsze działania będą wdrażane jeszcze w tym roku. 

Koncept „Wolność Wyboru” marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w nowoczesnych ekspozytorach, z możliwością komponowania ulubionego mixu na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach.

Kluczowe produkty marki Wawel będą wspierane kampaniami kinowymi z wieloma atrakcjami.

– Koncesja  na dystrybucję słodyczy w barach kinowych Cinema City to dla nas ważny międzynarodowy projekt. Kino jest jedną z najpopularniejszych form rozrywki wśród naszych odbiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą obecność w Cinema City zarówno w Polsce, jak i innych krajach regionu, gdzie nasze produkty także zyskują swoich miłośników. Obecność w kinach w aż 6 krajach z pewnością zapewni marce Wawel jeszcze większą rozpoznawalność, pozytywny efekt wizerunkowy i rezultaty sprzedażowe – komentuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wafel o smaku kakaowym lub waniliowym Bez Dodatku Cukru – Doskonały w smaku i niezwykle kruchy. Mała lekka przekąska, która zaspokoi głód. Dzięki swojej zgrabnej, niewielkiej formie to idealny wafelek do kobiecej torebki. Cena: 1,99 zł / 30 g

Wawel rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

X