Jesteś tutaj

ŚMIEJ SIĘ Z… UPS

W kwietniu br. marka Mola rozpoczyna promocję ŚMIEJ SIĘ Z… UPS. Akcja jest skierowana do konsumentów, którzy zakupią trzy produkty promocyjne. Wycięte z opakowań kody EAN oraz paragony można wymienić w wybranych salonikach Kolporter na jedną z 30 000 nagród w postaci UPS-kubków posiadających magiczne moce.

Akcja będzie wspierana kampanią telewizyjną, materiałami w punkcie sprzedaży oraz dedykowaną stroną internetową, a także komunikacją na opakowaniach.

W promocji dostępna będzie edycja limitowana ręczników papierowych oraz papierów toaletowych z zabawnymi nadrukami.

Czas trwania akcji  - od 16 kwietnia do 30 czerwca 2018 roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowa kampania Tiger Energy Drink przypomina życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wciąż wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na epickie zwycięstwa. Spot zarazem eksponuje główne hasło marki „Power is back” oraz rolę napoju Tiger w motywowaniu do podejmowania wysiłku.

Po wielu miesiącach sportowej rywalizacji nadszedł czas na Finał Ogólnopolski XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w których mistrzowie województw zagrają o prawo gry w Wielkim Finale na PGE Narodowym. Drugiego maja, tuż przed finałem Pucharu Polski, poznamy najlepsze drużyny dziewcząt i chłopców w kategoriach U-10 i U-12.

X