Jesteś tutaj

ŚMIEJ SIĘ Z… UPS

W kwietniu br. marka Mola rozpoczyna promocję ŚMIEJ SIĘ Z… UPS. Akcja jest skierowana do konsumentów, którzy zakupią trzy produkty promocyjne. Wycięte z opakowań kody EAN oraz paragony można wymienić w wybranych salonikach Kolporter na jedną z 30 000 nagród w postaci UPS-kubków posiadających magiczne moce.

Akcja będzie wspierana kampanią telewizyjną, materiałami w punkcie sprzedaży oraz dedykowaną stroną internetową, a także komunikacją na opakowaniach.

W promocji dostępna będzie edycja limitowana ręczników papierowych oraz papierów toaletowych z zabawnymi nadrukami.

Czas trwania akcji  - od 16 kwietnia do 30 czerwca 2018 roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

X