Jesteś tutaj

Śniadaniowa kampania La Lorraine

We wrześniu marka La Lorraine wspierać będzie sprzedaż produktów idealnych na drugie śniadanie do szkoły lub pracy. Dzięki materiałom POSM dystrybuowanym w sklepach handlu tradycyjnego eksponowane będą produkty śniadaniowe. Klasyczna bułka poznańska to podstawa pożywnego i smacznego śniadania dla całej rodziny. Świetną propozycją na drugie śniadanie okażą się też donuty w wariantach: z polewą czekoladową, z polewą truskawkową lub kruszonymi cukierkami. Wielbiciele wytrawnych przekąsek mogą się natomiast skusić na nowość w ofercie La Lorraine - börek ze szpinakiem.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W najnowszej reklamie marka prezentuje jabłka Tymbarku. Bohaterami pełnego energii i pozytywnych emocji spotu jest grupa przyjaciół. Młodzi ludzie ruszają w miasto, by częstować wszystkich napotkanych jabłkami Tymbarku – pochodzącymi z polskich sadów.

Jesienią na ekrany naszych telewizorów powrócą czekolady z Wawelu, od ponad stu lat uwielbiane przez Polaków.

X