Jesteś tutaj

Śniadaniowa kampania La Lorraine

We wrześniu marka La Lorraine wspierać będzie sprzedaż produktów idealnych na drugie śniadanie do szkoły lub pracy. Dzięki materiałom POSM dystrybuowanym w sklepach handlu tradycyjnego eksponowane będą produkty śniadaniowe. Klasyczna bułka poznańska to podstawa pożywnego i smacznego śniadania dla całej rodziny. Świetną propozycją na drugie śniadanie okażą się też donuty w wariantach: z polewą czekoladową, z polewą truskawkową lub kruszonymi cukierkami. Wielbiciele wytrawnych przekąsek mogą się natomiast skusić na nowość w ofercie La Lorraine - börek ze szpinakiem.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Pod koniec grudnia 2013 roku wystartowała sprzedaż makaronów Malma w nowej odsłonie. Już wkrótce pojawią się one na półkach sklepowych. Zmianie uległy opakowania, a w ofercie pojawiły się topowe kształty. Do ich produkcji wykorzystuje się jedną z najlepszych pszenic na świecie - 100% Amber Durum. Makarony Malma idealnie nadają się do typowych włoskich dań. Kierowane są do konsumentów, dla których gotowanie jest wielką przyjemnością, dlatego często eksperymentują i szukają ciekawych inspiracji na dania oraz poszukują oryginalnych składników z najwyższej półki.  

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.

X