Jesteś tutaj

Sosy Łowicz – w smaku polskie

Co wyróżnia sosy Łowicz? Różnorodność. Co je łączy? Choć inspirowane smakami z całego świata, są przygotowywane tak, jak lubią Polacy. Dlatego tak wyjątkowo smakują – tłumaczy najnowsza kampania marki.

Boloński, Neapolitański, Meksykański… a może po prostu – słodko-kwaśny? Niezależnie od tego, który smak ostatecznie zostanie wybrany do dania. Nawet orientalny – w smaku polski. 

Inspirowane odległymi kuchniami, jak włoska, meksykańska czy chińska, komponowane są w taki sposób, by wydobyć z nich to, co najpyszniejsze. Wykwintnie albo prosto, w niezwykłych wnętrzach albo we własnej kuchni – zawsze smakują, że „łooo”!

Marka informuje w kampanii również o swojej nowości – sosach Łowicz z mięsem. Do oferty Łowicza dołączyły trzy nowości: Sos boloński z mięsem mielonym z łopatki wieprzowej, Sos chili con carne z mięsem mielonym z łopatki wieprzowej i Sos pomidorowy z boczkiem. Najlepsza jakość mięsa i brak konserwantów to gwarancja doskonałego smaku Łowicza.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Tymbark przedłużył współpracę z reprezentantem Polski Arkadiuszem Milikiem. Piłkarz pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” i będzie swoim wizerunkiem promował rozgrywki, w których uczestniczył w dzieciństwie.

Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.

X

Przeczytaj również