Jesteś tutaj

Start kampanii reklamowej plastrów serów żółtych Hochland

Sery żółte Hochland wracają na ekrany telewizorów w polskich domach. Od 6 listopada można oglądać w telewizji najnowszą reklamę promującą zmienione plastry żółte Hochland bez GMO - w wyjątkowych opakowaniach.

W tym tygodniu rusza również szeroka kampania on-line. Reklamę będzie można zobaczyć na takich portalach jak Google, Facebook, Instagram, YouTube, na dużych portalach on-line oraz platformach VOD. Nowe plastry serów żółtych Hochland propagować będzie również dietetyk Agnieszka Leciejewska.

Sprzedaż nowych produktów rozpoczęto w połowie września. Wprowadzone na rynek opakowania mają nową szatę graficzną, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO.

Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie ilości plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowy kubek topiony Hochland charakteryzuje się samymi atutami: silny shelf impact, atrakcyjny design, nowy, innowacyjny kształt i wyrazisty smak sera.

Znamy już zwycięzcę Loterii dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia były nagrody, których łączna wartość przekroczyła milion złotych.

X