Startuje świąteczna kampania Tymbarku

Kampanie

Startuje świąteczna kampania Tymbarku

08 grudnia 2014

Świąteczny, ciepły i pełen wyjątkowych emocji film przenosi widzów w na pozór zupełnie zwyczajną scenerię miejskiego dworca – miejsca kojarzonego z pośpiechem i pędem, które finalnie – staje się szczególne i iście magiczne. W pierwszych ujęciach pojawiają się eleganckie kieliszki, pełne soku Tymbark, które za sprawą wprawnego artysty ulicznego, niosą melodię doskonale wszystkim znanej, polskiej kolędy („Oj maluśki, maluśki”).

Subtelnie wygrywana melodia staje się pewnego rodzaju „hasłem” dla przechodniów do zatrzymania się w biegu codziennych zdarzeń oraz cieszenia się wyjątkową chwilą i szczególną atmosferą, jaką buduje brzmienie tradycyjnej, polskiej kolędy. Jej dźwięk łączy wszystkich przechodniów – rodziny, przyjaciół, zakochanych. Sprawia, że zapominają o pędzie, pośpiechu, wszystkich codziennych sprawach po to, żeby po prostu pobyć razem. Artysta, który za sprawą szkła i soku stworzył wyjątkową atmosferę, z życzliwym uśmiechem, rozdaje świąteczne upominki w postaci soku Tymbark, wszystkim tym, którzy zatrzymali się, by wysłuchać jego kolędy.

Tymbark w swoim świątecznym spocie podkreśla, że chwile, które spędzamy wspólnie z bliskimi są bezcenne i szczególnie wyjątkowe. Wspólnie spędzony czas może być najlepszym i najbardziej trafionym świątecznym podarunkiem, dla tych, na których nam zależy. Na spotkaniach z rodziną czy przyjaciółmi doskonale sprawdzą się produkty Tymbarku, marki, którą polscy konsumenci od lat darzą zaufaniem i która towarzyszy im zarówno w codziennych, jak i szczególnych chwilach. Tymbark przypomina – warto być razem na Święta.

Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych.  

Zapraszamy do zapoznania się ze spotem:

https://www.youtube.com/watch?v=inXYD1MilJU