Świąteczna akcja Tymbarku.

Kampanie

Świąteczna akcja Tymbarku.

Czy można pomagać prostym gestem? Oczywiście! A z Tymbarkiem nabiera to dosłownego znaczenia. Z okazji zbliżających się świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tys. zł dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Każdy uśmiech, zabawny dzióbek czy puszczone oczko w te święta mają sprawczą moc. Tymbark udowadnia, że wystarczy wykonać prosty gest, by podzielić się pozytywną atmosferą i zrobić dobry uczynek – to prostsze, niż się wydaje.

Użytkownicy Facebooka za pomocą aparatu w telefonie mogą korzystać ze specjalnych świątecznych filtrów, które można dodatkowo aktywować za pomocą wybranego gestu. A dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia. Za każdą taką publikację w Aktualnościach lub w Relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł dla fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń 100 tys. zł.

Świąteczny digitalowy koncept Tymbarku to połączenie najnowszej technologii Augmented Reality i rozpoznawania gestów ze wspaniałą ideą robienia na święta dobrych uczynków. W ten sposób marka kolejny raz podkreśla swoje wartości i zachęca fanów do wspólnego działania w szczytnym celu.