Jesteś tutaj

Świąteczna kampania ketchupu Kotlin

Kotlin rusza ze świąteczną kampanią reklamową ketchupu. Zamierza w niej przekonać konsumentów, że święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne, także ketchupu Kotlin.  W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej producent kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru.

Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerku, a ile na żeberkach? Właśnie na takie pytania odpowiada kampania marki Kotlin. Miłośnicy ketchupu sprawdzają jego zastosowanie bez ograniczeń. Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.

Komunikacja w telewizji to nie wszystko, ponieważ trwa także świąteczna kampania Kotlina w Internecie. Na witrynie ketchupy.pl do 5 grudnia trwa także konkurs dla konsumentów na najlepsze mikołajowe grafiki, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody – modne słuchawki, Kotlinowe selfie sticki oraz zestawy produktów marki. Na portalu durszlak.pl z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi wyjątkowymi, ketchupowymi przepisami.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Bezpieczeństwo to kluczowy standard jaki powinny spełniać produkty dla najmłodszych. Dzieci podchodzą do świata z troską. A Kubuś – z troski o nie – od lat robi soki z warzyw i owoców od tych samych, sprawdzonych dostawców. Dotyczy tego kolejna odsłona kampanii Dziecięce Standardy.

W tym roku mija dokładnie 80 lat, odkąd polskie jabłka wpadły w ręce ekspertów Tymbarku i zaczęło się wielkie tłoczenie. Co jest potrzebne, by tworzyć najlepsze soki? Z pewnością trzeba mieć wiedzę i doświadczenie – a Tymbark przez lata poznawał tajniki odpowiedniego podejścia do owoców.

X

Przeczytaj również