Jesteś tutaj

Świąteczna kampania ketchupu Kotlin

Kotlin rusza ze świąteczną kampanią reklamową ketchupu. Zamierza w niej przekonać konsumentów, że święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne, także ketchupu Kotlin.  W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej producent kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru.

Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerku, a ile na żeberkach? Właśnie na takie pytania odpowiada kampania marki Kotlin. Miłośnicy ketchupu sprawdzają jego zastosowanie bez ograniczeń. Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.

Komunikacja w telewizji to nie wszystko, ponieważ trwa także świąteczna kampania Kotlina w Internecie. Na witrynie ketchupy.pl do 5 grudnia trwa także konkurs dla konsumentów na najlepsze mikołajowe grafiki, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody – modne słuchawki, Kotlinowe selfie sticki oraz zestawy produktów marki. Na portalu durszlak.pl z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi wyjątkowymi, ketchupowymi przepisami.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Kotlin padła ofiarą internetowego ataku. Dzisiaj rano strona internetowa oraz facebookowy fanpage marki przejęły zamaskowane postaci, przedstawiające się jako Ketchup Squad.

Od teraz wraz z Kotlinem rządzi Ketchup Squad. Sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem.

X