Jesteś tutaj

Światowy Rekord Guinnessa w jednoczesnym otwieraniu słodyczy z marką Wawel

Dnia 2 czerwca w Krakowie podczas Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity 1145 osób spotkało się  w słodkiej strefie Wawel, by w jednym miejscu i o jednym czasie podjąć  próbę pobicia Światowego Rekordu Guinnessa w… jednoczesnym otwieraniu słodyczy.

Marka Wawel, wspólnie z podopiecznymi Fundacji „Wawel z Rodziną” i innymi uczestnikami Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity w Krakowie podjęła próbę pobicia niezwykłego rekordu Guinnessa – w jednoczesnym otwieraniu słodyczy. Słodkości Wawel, które zostały otwarte i zjedzone, podczas tego słodkiego wydarzenia to owocowe galaretki Fresh & Fruity.

Podczas próby bicia rekordu Guinnessa, dla wszystkich uczestników marka Wawel przygotowała słodką strefę, pełną wyjątkowych atrakcji. Co czekało na uczestników? M.in. trampolina Fresh & Fruity, Strefa Żelków i Krówkowa Zagroda, idealna na odpoczynek w cieniu. Nie brakowało także kolejki chętnych, by odwiedzić słodką ciężarówkę Wawel Truck – pierwszy tego typu interaktywny pojazd z aplikacjami i grami, który zaparkował na terenie Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity, zapewniając niezapomnianą zabawę i oczywiście słodycze dla każdego, kto odwiedził jej wyjątkowe wnętrze. Uczestnicy mieli okazję także spotkać się z popularnym youtuberem FRIZEM.

 – Wawel podejmując próbę pobicia rekordu zmierzył się z całym światem i udało się – na oficjalne wyniki musimy jeszcze poczekać, poznamy je po zweryfikowaniu wyniku rekordu przez biuro Guinnessa w Londynie. Ale nieoficjalnie mogę już powiedzieć, że próba zakończyła się sukcesem i liczba uczestników była rekordowa. W wydarzeniu wzięło udział prawie 1200 chętnych, natomiast ostatni taki rekord wpisany do Księgi Guinnessa wynosi 849 osób i należy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Na oficjalny certyfikat potwierdzający osiągnięcie będziemy czekać około 3 miesiące – mówi Klaudia Malesińska – koordynatorka biura Rekordów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

26 sierpnia, startuje kampania reklamowa Michałków z Wawelu. Te kultowe słodkości, uwielbiane są przez pokolenia Polaków. Dlatego też hasło przewodnie kampanii – „Znane ze smaku Michałki z Wawelu” – nikogo nie dziwi.

X