Jesteś tutaj

Światowy Rekord Guinnessa w jednoczesnym otwieraniu słodyczy z marką Wawel

Dnia 2 czerwca w Krakowie podczas Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity 1145 osób spotkało się  w słodkiej strefie Wawel, by w jednym miejscu i o jednym czasie podjąć  próbę pobicia Światowego Rekordu Guinnessa w… jednoczesnym otwieraniu słodyczy.

Marka Wawel, wspólnie z podopiecznymi Fundacji „Wawel z Rodziną” i innymi uczestnikami Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity w Krakowie podjęła próbę pobicia niezwykłego rekordu Guinnessa – w jednoczesnym otwieraniu słodyczy. Słodkości Wawel, które zostały otwarte i zjedzone, podczas tego słodkiego wydarzenia to owocowe galaretki Fresh & Fruity.

Podczas próby bicia rekordu Guinnessa, dla wszystkich uczestników marka Wawel przygotowała słodką strefę, pełną wyjątkowych atrakcji. Co czekało na uczestników? M.in. trampolina Fresh & Fruity, Strefa Żelków i Krówkowa Zagroda, idealna na odpoczynek w cieniu. Nie brakowało także kolejki chętnych, by odwiedzić słodką ciężarówkę Wawel Truck – pierwszy tego typu interaktywny pojazd z aplikacjami i grami, który zaparkował na terenie Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity, zapewniając niezapomnianą zabawę i oczywiście słodycze dla każdego, kto odwiedził jej wyjątkowe wnętrze. Uczestnicy mieli okazję także spotkać się z popularnym youtuberem FRIZEM.

 – Wawel podejmując próbę pobicia rekordu zmierzył się z całym światem i udało się – na oficjalne wyniki musimy jeszcze poczekać, poznamy je po zweryfikowaniu wyniku rekordu przez biuro Guinnessa w Londynie. Ale nieoficjalnie mogę już powiedzieć, że próba zakończyła się sukcesem i liczba uczestników była rekordowa. W wydarzeniu wzięło udział prawie 1200 chętnych, natomiast ostatni taki rekord wpisany do Księgi Guinnessa wynosi 849 osób i należy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Na oficjalny certyfikat potwierdzający osiągnięcie będziemy czekać około 3 miesiące – mówi Klaudia Malesińska – koordynatorka biura Rekordów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

26 sierpnia, startuje kampania reklamowa Michałków z Wawelu. Te kultowe słodkości, uwielbiane są przez pokolenia Polaków. Dlatego też hasło przewodnie kampanii – „Znane ze smaku Michałki z Wawelu” – nikogo nie dziwi.

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

X