Jesteś tutaj

Święta i karnawał z produktami Octim

Święta to magiczny czas. W przedświątecznej gorączce warto zadbać o smaki – tradycyjne, ale i nowoczesne, które przy wigilijnym stole połączą pokolenia. Kulinarne pomysły zachowajmy także na karnawał, podczas którego potrawy muszą być lekkostrawne, ale sycące, by starczyło sił do zabawy do białego rana.

W przygotowaniu potraw pomogą produkty Octim, które od lat zaostrzają apetyt konsumentów. Gdy odwiedza nas liczna rodzina i przyjaciele, nie ma czasu na kuchenne wpadki i lepiej wśród swoich składników mieć te sprawdzone, które zapewnią kulinarny sukces. Aby kolor czerwonego barszczu stał się wyrazisty, należy dodać ocet jabłkowy, a smak wigilijnej ryby podkreśli ocet słodowy. Tradycyjne śledzie ozdobi musztarda francuska, a postną kapustę z grzybami zaostrzy musztarda sarepska. Koncentrat pomidorowy to nieodzowny dodatek do ryby po grecku, a świąteczne ciasta zachwycą gości dzięki glazurze balsamicznej.

Podczas karnawałowych spotkań trzeba trafić w gusta wszystkich gości – tych którzy wolą delikatną kuchnię, jak i wielbicieli ostrzejszych smaków. Na lekką przystawkę warto podać sałatkę caprese z glazurą balsamiczną o smaku figi. Bardziej wyrazistą przekąskę stanowią śledzie w sosie salsa z koncentratem pomidorowym Octim i chili. Bruschetta z wędliną i warzywami polana Warmińskim Sosem Musztardowym lub ketchupem to wygodne w konsumpcji danie. Za to sałatka z serem pleśniowym na liściach cykorii z dressingiem z ekologicznego octu cydrowego to oryginalna propozycja na karnawałowym stole.

Tak przygotowane potrawy będą cieszyły podniebienia gości i nadadzą wszystkim spotkaniom odświętnego charakteru.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Familijne poszerza portfolio o linię Familijne w czekoladzie. Najnowsza propozycja marki to wafle w polewie o dwóch skrajnie odmiennych smakach czekolady. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży w sklepach sieciowych.

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X