Jesteś tutaj

Advertisement

Szkolni przyjaciele z reklamy Hochland powracają

Przyjaźń zaczyna się od pysznych, prostych gestów, które nadają życiu smak – ta idea była bliska firmie Hochland Polska od początku jej istnienia. Kiedy wiele lat temu na srebrnych ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na planie zdjęciowym. W taki wyjątkowy sposób Hochland świętuje 25 lat obecności na rynku. Kampanii z okazji 25 lat obecności na rynku towarzyszy wielka loteria urodzinowa, w której miłośnicy serów mogą wygrać atrakcyjne nagrody.

Przez ćwierć wieku zmienić może się praktycznie wszystko. Ale najlepiej smakuje to, co ponadczasowe, tak jak... pyszny smak serów Hochland. Z okazji 25 lat na rynku, firma Hochland przygotowała dla swoich fanów jedyną w swoim rodzaju, sentymentalną podróż w czasie...

Wszyscy pamiętamy reklamę z dwójką uczniów, którzy na parkowej ławce wymieniali się kanapkami. Po latach Hochland odszukał głównych bohaterów, którzy – jak się okazało – przyjaźnią się od czasów nagrania kultowej reklamy. Odtwórcy głównych ról, teraz już dorośli, tym razem wcielili się w rolę małżeństwa, które razem z dziećmi wraca na parkową ławeczkę przypominającą im o beztroskich, szkolnych czasach i.. serkach Hochland, które nadawały tamtym chwilom wyjątkowy smak.

Dzielenie się pozytywnymi emocjami, energią, zawsze rodzi coś dobrego – dlatego dziś Hochland Polska dzieli się ze swoimi klientami nie tylko wyśmienitymi serami i kulinarnymi inspiracjami, lecz także wspaniałymi nagrodami, jakie można wygrać w wielkiej loterii urodzinowej. W najnowszej loterii do wygrania jest 5 rodzinnych, bogato wyposażonych aut Jeep Renegade i każdego dnia wiele nagród pieniężnych – 25x100 zł.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku, 23 września, Poznań już piąty raz został kolarską stolicą Polski – dzięki ŠKODA Bike Challenge Poznań – największej szosowej imprezie w kraju, która na starcie zgromadziła prawie 5 tys. zawodników – od wyczynowców, poprzez amatorów, aż do rekreacyjnych rowerzystów i dzieci. Firma Hochland Polska wystawiła w tym roku silną kilkudziesięcioosobową ekipę składającą się także z dzieci. Wszyscy byli ubrani w firmowe stroje Almette.

Międzynarodowe Forum Mleczarskie to największa konferencja branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, która w tym roku odbędzie się już po raz siedemnasty, w dniach od 4 do 6 września w Hotelu Narvil Conference & SPA w Serocku pod Warszawą.  Hochland Polska pojawi się na Forum z wystawą “White & Black” prezentującą zdjęcia wykonane przez znanego fotografa Macieja Fiszera z albumu, którego Hochland jest mecenasem.

X