Tymbark – naturalnie do posiłku. Nowa kampania marki

Kampanie

Tymbark – naturalnie do posiłku. Nowa kampania marki

05 maja 2014

Głównym bohaterem najnowszej kampanii marki jest butelka napoju Tymbark. Przekazywana z rąk do rąk, jest wszędzie tam, gdzie konsumenci potrzebują owocowego orzeźwienia i naturalnie pysznego uzupełnienia posiłku. Napoje Tymbark – doceniane za wysoką jakość, smaczną, naturalną zawartość – bez zbędnych konserwantów i sztucznych barwników – są świetną propozycją na każdą okazję. Doskonale sprawdzą się nie tylko podczas rodzinnego obiadu, ale także w plenerze – na grillu, pikniku czy imprezie z przyjaciółmi. To dzięki nim, chwile spędzane wspólnie z bliskimi nabierają wyjątkowego smaku i na długo pozostają w pamięci. Najnowszy spot Tymbarku będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN, czy Polsat, na kanałach tematycznych, a także w serwisach VOD oraz You Tube.

Tymbark to zdecydowany lider w kategorii owocowych napojów niegazowanych. W napojowej ofercie marki znajdziemy kultowe smaki, inspirowane letnimi owocami, takie jak: jabłko-mięta, jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia, jabłko-czerwona porzeczka oraz unikalne nowości z witaminami – jabłko-gruszka i jabłko-rabarbar. Napoje Tymbark dostępne są w różnych formatach opakowań: m.in. w kartonach 1 l oraz butelkach PET 2 l.

Zapraszamy do obejrzenia spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=J6COgj2K0cI