Jesteś tutaj

Uwolnij moc roślin – z marką Flora

„Uwolnij moc roślin” – pod taką nazwą odbywa się aktywacja konsumencka marki Flora, organizowana w sklepach w całej Polsce. Do 500 tys. opakowań produktu Flora Original dołączone zostały nasiona słonecznika, lnu i rzepaku do własnego wysiewu w domu. Akcja potrwa do 31 maja.

Receptura oparta na kompozycji cennych olejów roślinnych oraz zawartość niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6 – oto charakterystyka produktów marki Flora: Flory Original, Flory Light, Flory Gold oraz Flory Olive. To wyjątkowe propozycje dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie serca.

Dodatkowo, produkty marki Flora zwracają uwagę wyróżniającymi się na półce opakowaniami. Cechują się one intensywnymi, nasyconymi kolorami, odwołaniem do receptury opartej na olejach roślinnych oraz jasno komunikowanymi zaletami produktów.

Od teraz do opakowań Flory Original dołączone zostały także saszetki z nasionami do własnego wysiewu. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcją na odwrocie opakowania, by we własnym domu lub ogrodzie cieszyć się pięknem roślin, które tworzą produkty marki Flora.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X