Wystartowała unikalna kampania Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”

Kampanie

Wystartowała unikalna kampania Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”

15 kwietnia 2015

Niepowtarzalne, piłkarskie emocje, wyjątkowy finał i największe piłkarskie talenty – wystartowała kampania telewizyjna Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Emitowane spoty są zapowiedzią Wielkiego Finału XV edycji Turnieju, który rozegrany zostanie 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dwa emocjonalne i dynamiczne spoty przedstawiają prawdziwe emocje uczestników ubiegłorocznego Wielkiego Finału, który również odbył się na Stadionie Narodowym. Bohaterami reklam są utalentowani chłopcy, którzy rok temu zdobyli Puchar Tymbarku właśnie na Stadionie Narodowym oraz matka, której dziecko zagrało w Wielkim Finale. Opowiadają oni o swoich emocjach i przeżyciach, których doświadczyli podczas finałowych rozgrywek. Emitowane obecnie spoty telewizyjne są początkiem kampanii promującej Turniej Tymbarku.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to największe rozgrywki piłkarskie dla dzieci w wieku szkolnym w Europie. Do tegorocznej XV edycji zgłoszonych zostało ponad 270 tys. dzieci z całej Polski. Rywalizacja dziewcząt i chłopców odbywa się aż w trzech kategoriach wiekowych: do lat 8, 10 i 12. Finał Turnieju rozgrywany jest na Stadionie Narodowym bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski, a zwycięzcy w nagrodę wyjeżdżają na mecze reprezentacji Polski. W trakcie 15-letniej historii Turnieju wyrosło z niego wielu obecnych reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych, m.in. Marcin Kamiński, Piotr Zieliński, Tomasz Kędziora oraz Paulina Dudek. Patronat nad Turniejem sprawują: Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz UEFA Grassroots.