Zboża lekko i pysznie podane – nowa marka produktów ze zbóż ekspandowanych

Kampanie

Zboża lekko i pysznie podane – nowa marka produktów ze zbóż ekspandowanych

18 lipca 2017

Na rynku dostępna jest już oferta nowej marki produktów zbożowych – Soligrano. Firma udowadnia, że w temacie zbóż nie powiedziano jeszcze ostatniego słowa, wprowadzając lekkie i pyszne ziarna ekspandowane. Sypkie mieszanki Soligrano są wartościowe i pozbawione sztucznych dodatków, a przy tym urozmaicają codzienne posiłki.

Nie rezygnuj ze zbóż

Zboża to grupa produktów spożywczych bogata w mikro i makroelementy (np. fosfor, magnez, wapń), witaminy oraz błonnik, wspomagający pracę układu trawiennego. Zgodnie z najnowszą piramidą żywienia, opracowaną przez Instytut Żywności i Żywienia w 2016 roku, zboża powinny być stałym elementem codziennej, zbilansowanej diety. Zajmują bowiem trzecie miejsce pod względem zalecanej ilości, zaraz po aktywności fizycznej i warzywach oraz owocach.

Na sklepowych półkach można znaleźć szereg produktów zawierających zboża w mieszankach pełnych ulepszaczy lub konserwantów. Odszukanie pośród nich smacznego i wartościowego produktu zajmuje nieraz naprawdę dużo czasu. Soligrano wychodzi naprzeciw potrzebom osób, które dbają o zdrowie i szukają nowych rozwiązań kulinarnych.

Ziarno pełne słońca

Zboża Soligrano powstają w wyniku procesu zwanego ekspandowaniem lub „puffingiem”. Jest to obróbka ciśnieniowa i termiczna , która powoduje nadmuchanie ziaren i zwielokrotnienie ich objętości. Co istotne, podczas produkcji nie używa się żadnych sztucznych dodatków. Dzięki temu otrzymywane są lekkie i pyszne produkty, które idealnie sprawdzą się jako szybka przekąska, alternatywa chipsów oraz urozmaicenie śniadań, obiadów, wypieków, deserów i przekąsek.

– „Propagujemy zdrowy styl życia, odżywianie oparte na zbilansowanej diecie oraz pomysłowe podejście do gotowania. Nasze zboża to ciekawy i wartościowy dodatek do posiłków. Tworząc markę Soligrano skupiliśmy się na tym, aby stworzyć produkty, które będą inspirowały do urozmaicania codziennych posiłków” – przekonuje Kamil Rabenda, Prezes Soligrano.

Smaczne i inspirujące

Soligrano jest podmiotem powiązanym z OrganikAgro – właścicielem najnowocześniejszej fabryki do puffingu w Europie. Dzięki temu w ofercie marki znajdują się nie tylko zboża popularne, ale także mniej znane, takie jak amarantus, quinoa, gryka i orkisz. Miłośnicy kulinarnych przygód doceniają różnorodność produktów, dzięki którym mogą uatrakcyjniać swoje posiłki. Lekkie ziarna są świetnym rozwiązaniem dla osób będących na diecie oraz zwolenników gotowania z wykorzystaniem wartościowych składników. W ofercie marki znaleźć można zarówno słodkie propozycje, takie jak jagły z miodem i  malinami lub żyto z dodatkiem jabłek i cynamonu, oraz  BIO produkty pozbawione glutenu.

Ziarna ekspandowane sprawdzą się w roli dodatku do jogurtu naturalnego, tworząc w ten sposób szybkie, ale jednocześnie zdrowe śniadanie lub przekąskę. Zboża można wykorzystać jako posypkę do deserów, dodatek do panierki do mięs i ryb, urozmaicenie pożywnych sałatek lub zamiennik groszku ptysiowego do zup-kremów oraz musli. Soligrano podpowiada, jak przełamać nudę w kuchni, prezentując przepisy w ramach „Akademii Soligrano” na swojej stronie internetowej.

Marka, która oferuje więcej, niż tylko produkt

Soligrano to młoda, dynamicznie rozwijająca się marka, której misja nie ogranicza się tylko do dostarczania produktów spożywczych. Firma wspiera sportowców, uczestnicząc i sponsorując eventy propagujące aktywność fizyczną, a za pomocą kanałów social media oraz swojej strony internetowej, przekazuje swoim klientom wskazówki dotyczące zdrowego trybu życia i gotowania.

Produkty Soligrano można kupić w sieciach handlowych na terenie całego kraju.