Jesteś tutaj

Zdrowe lato z Plusssz Junior

Plusssz Junior, marka najpopularniejszych suplementów diety dla dzieci, stawia na holistyczny rozwój dzieci oraz ich aktywizację i edukację prozdrowotną. Z okazji Dnia Dziecka odbyła się pierwsza odsłona eventów łączących edukację i zabawę.

W niedzielę, 2 czerwca, na imprezę zorganizowaną przez Plusssz Junior, Radio dla Ciebie i warszawskie ZOO z okazji Dnia Dziecka, ściągnęło aż 35 tys. dzieci i ich opiekunów. W strefie Plusssz Junior czekała na nich zdrowa porcja zabawy i wiedzy na temat prawidłowego, zrównoważonego odżywiania. 

Każdy gość Plusssz Junior mógł wziąć udział w niekonwencjonalnych warsztatach plastycznych i pod okiem animatorów wykonać ekoarcydzieło. Z kolorowych fasolek, makaronów, ziół i plasteliny powstawały fantazyjne krajobrazy i wizerunki mieszkańców ZOO. Najbardziej wytrawni znawcy witamin mogli zmierzyć się w konkursie wiedzy z atrakcyjnymi nagrodami. A wszystko to w rytm przebojów niekwestionowanej królowej piosenki dziecięcej – Majki Jeżowskiej.

– Naszą misją jest dobro dzieci oraz przekazywanie im wiedzy na temat zdrowia, tak aby potrafiły w przyszłości dokonywać świadomych wyborów. Postawiliśmy na bezpośredni kontakt z dziećmi i ich opiekunami, którzy na co dzień kreują wybory żywieniowe najmłodszych. Na naszych eventach chcemy budować pozytywne emocje wokół jedzenia i witamin, a poprzez zabawę edukować dzieci i wspierać ich holistyczny rozwój – podkreśla Joanna Piekarska, Senior Brand Manager Plusssz Junior.

Akcje i programy edukujące dzieci oraz wspierające ich rodziców w kształtowaniu prawidłowych wyborów żywieniowych to jeden z filarów komunikacji marki Plusssz Junior. W ramach akcji prowadzone będą działania PR, Influencer Marketing oraz szereg konkursów w mediach. Kolejna odsłona zdrowego lata z Plusssz Junior w warszawskim ZOO już w sierpniu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

Dzisiaj ruszył konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury została uznana projektantka mody – Lidia Kalita. Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian.

X