Jesteś tutaj

Zdrowe lato z Plusssz Junior

Plusssz Junior, marka najpopularniejszych suplementów diety dla dzieci, stawia na holistyczny rozwój dzieci oraz ich aktywizację i edukację prozdrowotną. Z okazji Dnia Dziecka odbyła się pierwsza odsłona eventów łączących edukację i zabawę.

W niedzielę, 2 czerwca, na imprezę zorganizowaną przez Plusssz Junior, Radio dla Ciebie i warszawskie ZOO z okazji Dnia Dziecka, ściągnęło aż 35 tys. dzieci i ich opiekunów. W strefie Plusssz Junior czekała na nich zdrowa porcja zabawy i wiedzy na temat prawidłowego, zrównoważonego odżywiania. 

Każdy gość Plusssz Junior mógł wziąć udział w niekonwencjonalnych warsztatach plastycznych i pod okiem animatorów wykonać ekoarcydzieło. Z kolorowych fasolek, makaronów, ziół i plasteliny powstawały fantazyjne krajobrazy i wizerunki mieszkańców ZOO. Najbardziej wytrawni znawcy witamin mogli zmierzyć się w konkursie wiedzy z atrakcyjnymi nagrodami. A wszystko to w rytm przebojów niekwestionowanej królowej piosenki dziecięcej – Majki Jeżowskiej.

– Naszą misją jest dobro dzieci oraz przekazywanie im wiedzy na temat zdrowia, tak aby potrafiły w przyszłości dokonywać świadomych wyborów. Postawiliśmy na bezpośredni kontakt z dziećmi i ich opiekunami, którzy na co dzień kreują wybory żywieniowe najmłodszych. Na naszych eventach chcemy budować pozytywne emocje wokół jedzenia i witamin, a poprzez zabawę edukować dzieci i wspierać ich holistyczny rozwój – podkreśla Joanna Piekarska, Senior Brand Manager Plusssz Junior.

Akcje i programy edukujące dzieci oraz wspierające ich rodziców w kształtowaniu prawidłowych wyborów żywieniowych to jeden z filarów komunikacji marki Plusssz Junior. W ramach akcji prowadzone będą działania PR, Influencer Marketing oraz szereg konkursów w mediach. Kolejna odsłona zdrowego lata z Plusssz Junior w warszawskim ZOO już w sierpniu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Spółka Bielmar realizuje promocję konsumencką margaryny Śniadaniowej Premium. Do każdego opakowania produktu dodano magnes na lodówkę.

X