Jesteś tutaj

Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach

Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.

Do końca roku, w ramach współpracy partnerskiej z Multikinem, w 46 multipleksach na terenie całego kraju, dostępne będą specjalne, logowane „Pufy dla Malucha”. Dzięki nim każde dziecko podczas seansu filmowego może wygodniej i wyżej siedzieć w kinowym fotelu. Dodatkowo, w kampanii  on-screen na terenie wszystkich kin sieci, emitowany będzie 30-sekundowy spot reklamowy marki Akuku!.

Ponadto w wybranych 28  kinach w 23 miastach w Polsce działania wspierają aktywności, realizowane w ramach kinowej oferty „Urodzinki w Multikinie”. W strefach zabawy dla dzieci marka Akuku! zapewnia obecność animatorów, poduch-maskotek sympatycznego brand hero oraz sampling żelków.

Akcja w Multikinach została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Autorem spotu reklamowego wykorzystywanego w kampanii on-screen jest agencja Havas.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 1 maja aż do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca br., potrwa wspólna akcja promocyjna buy&get marek Akuku! i Hellena. Każdy konsument, który zakupi żelki Akuku! i Galaretki Hellena za minimum 10 zł, odbierze maskotkę sympatycznego Akuka, brand hero marki.

Od marca do czerwca b.r. trwa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena, która swoim zasięgiem obejmuje największe stacje telewizyjne.

X