Jesteś tutaj

Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również  działaniami w internecie.

Bierz Ż w swoje ręce, Ż bez fałszu, W Ż nie bój się próbować, Ż w swoim rytmie oraz Ż muzyką – oto hasła, które pojawiają się w tegorocznym spocie promującym trasę Męskie Granie. Reklama telewizyjna powstała na planie kręcenia teledysku do singla Początek, zapowiadającego serię siedmiu koncertów sponsorowanych przez markę Żywiec.

Kampania wspierana jest także w mediach społecznościowych oraz internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę.

Teledysk do singla „Początek”, na bazie którego powstał spot reklamowy, ma już ponad 17 mln wyświetleń na YouTube. Co więcej, zaraz po premierze klip trafił na pierwsze miejsce listy „Na czasie” i utrzymywał się tam przez dwa kolejne tygodnie. Na Spotify piosenkę odtworzono już ponad 2.3 mln razy oraz od pięciu tygodni utrzymuje się ona na pierwszym miejscu Listy Przebojów Trójki.

Męskie Granie to wyjątkowy projekt na kulturalnej mapie Polski, który nieustannie zaskakuje przełamywaniem konwencji i łączeniem stylów. Już po raz dziewiąty na scenie spotkają się najlepsi polscy artyści, którzy ponownie udowodnią, że rodzima muzyka jest niebanalna i bardzo zróżnicowana. W tym roku przed publicznością wystąpią m.in. Męskie Granie Orkiestra na czele z Kortezem, Podsiadło i Zalewskim, Nosowska, Ørganek oraz Fisz Emade Tworzywo.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. 

Mikrofony nagłowne u artystów, podwójne zestawy identycznych instrumentów i kamera zjeżdżająca z wysokości 4 metrów – tak wyglądały kulisy nagrania teledysku do utworu „Początek”, promującego trasę Męskie Granie 2018. Wideo z udziałem Korteza, Podsiadło I Zalewskiego po miesiącu od premiery ma już ponad 13 mln wyświetleń. Teraz można zobaczyć także krótki film z planu klipu, który został udostępniony na kanale Męskiego Grania na YouTube.

X