Jesteś tutaj

Żywiec startuje z kampanią promującą Męskie Granie 2017

Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie.

Wyświetlane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach 30-sekundowe reklamy dają przedsmak tego, co czeka nas podczas koncertów. W spocie występują muzycy zaproszeni do tegorocznej edycji trasy. Widzimy ich na scenie, mamy też wyjątkową okazję zajrzeć za kulisy i zobaczyć jak artyści przygotowują się do koncertów. Muzycznym tłem produkcji jest „Nieboskłon” - singiel tegorocznej trasy.

 

– Każdy koncert Męskiego Grania to niepowtarzalne przeżycie, wypełnione najlepszą muzyką i prawdziwą rockową energią. Ten klimat chcieliśmy oddać także w spocie reklamowym – mówi Maja Bucholc, Junior Brand Manager marki Żywiec.

 

Kampanii telewizyjnej promującej Męskie Granie towarzyszyć będą działania w social mediach.  Tegoroczną innowacją jest uruchomienie na Facebooku bota, czyli specjalnej aplikacji odpowiadającej na pytania użytkowników. Fani trasy koncertowej mogą za jego pośrednictwem błyskawicznie otrzymać informacje o koncertach, artystach, dostępności biletów, a także sprawdzić się w quizie z wiedzy o Męskim Graniu. Już niebawem Żywiec planuje kolejną internetową aktywację, która nada muzycznym emocjom nowy wymiar i zaskoczy nawet najbardziej wymagających fanów.

Spot promujący Męskie Granie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja VML. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2017 jest marka Żywiec. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.meskiegranie.pl.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

X