Jesteś tutaj

Maciej Musiał twarzą marki lodów Koral

Premiera spotu reklamowego z udziałem Macieja Musiała oraz towarzysząca kampanii Wielka Loteria Lodów Koral „Koraliada”, którą promować będzie aktor, rozpocznie się w kwietniu. – W ostatnich latach w naszych reklamach nie było celebrytów, ale uśmiechnięta, pełna energii i luzu młodzież. Wybór Maćka Musiała to naturalna konsekwencją naszych wieloletnich doświadczeń - doskonale wpisuje się w strategię marketingową marki Koral – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. PPL Koral wzbogaca również swoją ofertę o nowe produkty. Ofertę poszerza lody impulsowe „Roll ice” o smaku śmietankowym w truskawkowej polewie sorbetowej, lody w tubce „Squeezy Freezy” o smaku arbuza, a także „Grand Gold Cherry” – śmietankowy z galaretką wiśniową, w belgijskiej czekoladzie. Odrębną grupę produktów, będących odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, stanowią lody bez laktozy „Freely” śmietankowo-czekoladowe oraz lody „Oshee Vitamin” - śmietankowe z wanilią, białkiem i witaminami.

Galeria: 

Podobne artykuły

Tarczyński wprowadza nowości w grupie kabanosy oraz poszerza okazje konsumpcji swojej głównej kategorii.  

Krakus w nowej kampanii telewizyjnej przypomina o wygodnym rozwiązaniu, które sprawdzi się w każdej kuchni. Spot pokazuje konsumentom, jak można radzić sobie z gotowaniem dzięki płynnym Koncentratom bulionów Krakus, które sa szybkim w zastosowaniu rozwiązaniem. 

X

Przeczytaj również