Tygryski w jaglanym wydaniu

Kampanie

Tygryski w jaglanym wydaniu

03 marca 2017

Chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną to nowa propozycja marki Tygryski. Nowe chrupki są przekąską bezglutenową, wpływają na poprawę trawienia – zawierają dodatek kaszy jaglanej, bogatej w białko oraz witaminy z grupy B. Producent chrupek, firma TBM przeprowadziła wśród konsumentów badania i zdecydowała o wprowadzeniu na rynek malej, 15-gramowej paczki chrupek. – Badania pokazały, że w pierwszej kolejności powinniśmy skupić się na małej paczce, ponieważ jest wygodna i mieści się w torebce każdej mamy. Dzięki temu można ją zabrać na każde wyjście ze swoim maluchem, mając przy sobie jego ulubioną i zdrową przekąskę. Oprócz tego pracowaliśmy nad dwoma dodatkowymi wariantami wagowymi, dlatego już niebawem konsumenci będą mogli znaleźć na półkach sklepowych chrupki 50g oraz pałeczki 60g – mówi Aneta Połetek, specjalista ds. marketingu w TBM. Pojawieniu się na rynku nowych chrupek towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży. Kampania pod hasłem „Wspólne chwile radości” potrwa do 19 marca br.