Jesteś tutaj

Bols Platinum Magma

Marka Bols Platinum rozszerza portfolio i wprowadza na rynek limitowaną edycję Bols Platinum Magma. Ten innowacyjny produkt - filtrowany skałą wulkaniczną, pochodzącą z islandzkich wulkanów – trafił na sklepowe półki w październiku.

Bols Platinum Magma to pierwszy na polskim rynku produkt poddawany metodzie filtracji skałami wulkanicznymi. W wyniku tego procesu, uzyskiwana jest wyjątkowa łagodność i doskonały smak wódki. Skała wulkaniczna wykorzystywana w procesie filtracji pochodzi z lawy islandzkich wulkanów, gdzie jest ręcznie zbierana i starannie selekcjonowana.

Jak głosi nowa kampania komunikacyjna marki, której towarzyszy wprowadzenie na rynek Bols Platinum Magma - Załoga Bols: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.

 – Załoga Bols to ekipa bliskich przyjaciół, którzy wiedzą, że zawsze mogą liczyć na wzajemne wsparcie. Lubią oni podejmować wyzwania, bo nie ma dla nich rzeczy niemożliwych – powiedział Kamil Jędrzejewski, Brand Manager marki Bols Platinum.

Konsumenci Bols Platinum Magma mogą wziąć udział w konkursie, przesyłając zdjęcie „swojej załogi” – najbliższych przyjaciół. Ekipy, które zakwalifikują się do kolejnych etapów, będą podejmować wyzwania konkursowe. Finalnie wyłoniona zostanie jedna drużyna, która wyjedzie na pełną wyzwań ekspedycję w zimnym i surowym klimacie malowniczej Islandii. Zwycięska załoga będzie miała okazję sprawdzić się podczas wyprawy na wulkan i osobiście poszukać skał wulkanicznych. Jej przewodnikiem będzie Andrzej Bargiel – pierwszy człowiek na świecie, który zjechał z wierzchołka góry Broad Peak na nartach.

– Cieszymy się, że Andrzej Bargiel będzie wspierał kampanię Bols Platinum Magma jako jej ambasador i pojedzie ze zwycięzcami na Islandię. To uczyni tę wyprawę jeszcze bardziej ekscytującym doświadczeniem – stwierdził Kamil Jędrzejewski.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wachlarz smaków w rodzinie Żubrówki Białej poszerza się. Od marca, do obecnych smaków tej wódki dołączą dwa warianty: Żubrówka Biała z nutą mięty oraz Żubrówka Biała z nutą jałowca. Nowe wódki charakteryzować się będą świeżością smaku i lekkością. 

Po ubiegłym roku marka Soplica wyszła na pozycję lidera rynku wódek smakowych. Kolejnym krokiem na przód jest zmiana szaty graficznej całej linii wyrobów Soplicy. Wyroby marki w nowym wydaniu pojawią się w na początku marca. W okresie ostatnich trzech lat marka urosła prawie dwukrotnie. 

X